Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Han vägrar vabba

Anonym (Panik) skrev 2025-02-12 17:32:40 följande:

Det löste sig tack och lov.

Nej jag har aldrig varit otrogen och jag har definitivt goda skäl till att inte kompensera honom ekonomiskt för något sånt. Jag har flera trådar sen innan om den misshandel han utsatt mig för genom vårt förhållande. Hur han till slut sålde och tömde huset när jag var bortrest och jag hade hamnat på gatan om jag inte lyckats få lägenhet dagar innan nya familjen skulle flytta in. Jag fick börja om från noll, men fick till slut hälften av besparingarna, men inget annat. Innan det har jag åratal av trådar där jag bönade om hjälp till hur jag skulle kunna lämna honom utan inkomst, för jag fick inte jobba. Han ville ha en hemmafru och så var det med det. Jag var inte ens vuxen när jag flyttade ihop med honom.
    Så nej, jag tänker inte ge honom pengar för att ta hand om sitt eget barn. Det här är definitivt ett nytt low.

Sluta ställ upp för och hjälp honon!
    Anta att han aldrig kommer hjälpa eller stötta dig. Anta att om han kan förstöra för dig kommer han göra det. Dvs be honom om ingenting, Slutta hoppas att han ska ställa upp! 
Svar på tråden Han vägrar vabba