• Anonym (Aggressiva_män)

Aggressiva män på FL

eller passivt aggressiva män. Hur reagerar ni på dem? Förlorare till män som vägrar inse att det att de inte har någon framgång hos kvinnor, beror på dem själva.

Det har ju funnits sådana som utmärkt sig på forumet, minst sagt.

• Svar på tråden Aggressiva män på FL
  • Anonym (Hehe)

Om dom inte fanns så skulle du troligen knappt ha något att göra om dagarna.

• Anonym (Suck)

Deras kommentarer är mycket tröttsamma att läsa.

• Anonym (Hehe)
    Anonym (Suck) skrev 2025-02-13 21:12:18 följande:

Varför startar man en tråd som uppmanar till just detta? Som uppmanar till ytterligare könskrig och genuskamp?
  • Anonym (FU)

Känner ungefär lika för dessa personer som jag känner för personer som startar denna typ av trådar.

• Anonym (A)
    Anonym (Suck) skrev 2025-02-13 21:12:18 följande:

Ja, det är det.
  • Anonym (Skulle kunnat vart intressant)

Jag tycker att sakerna de tar upp och pratar om har haft potential att vara intressanta ämnen. Men har sett tusen trådar och det ältas om och om igen, därför har jag slutat bry mig och blivit avtrubbad.

För kanske 10 år sedan hade jag gett ett helt annat svar. Då hade jag nog faktiskt tagit de här männen till försvar ibland och försökt diskutera med dem. 

• Anonym (Usch)

De förstör forumet. 

• Anonym (Suck)
    Anonym (Hehe) skrev 2025-02-13 21:23:55 följande:
    Varför startar man en tråd som uppmanar till just detta? Som uppmanar till ytterligare könskrig och genuskamp?
    Fråga ts istället för mig, kanske?
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Suck) skrev 2025-02-13 22:06:54 följande:
    Fråga ts istället för mig, kanske?
    Det gäller dig med. Du spär på och driver ämnet istället för att ta avstånd från könskrig och genustjafs.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Hehe) skrev 2025-02-13 22:10:56 följande:
    Det gäller dig med. Du spär på och driver ämnet istället för att ta avstånd från könskrig och genustjafs.
    TS spär inte på något könskrig. TS fokuserar på de idioter som håller på och spammar forumet med hat mot kvinnor. Ingenstans skriver TS att det gäller alla män. 
Svar på tråden Aggressiva män på FL