• Anonym (Aggressiva_män)

Aggressiva män på FL

eller passivt aggressiva män. Hur reagerar ni på dem? Förlorare till män som vägrar inse att det att de inte har någon framgång hos kvinnor, beror på dem själva.

Det har ju funnits sådana som utmärkt sig på forumet, minst sagt.

• Svar på tråden Aggressiva män på FL
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (-)
    Anonym (Skulle kunnat vart intressant) skrev 2025-02-14 00:13:47 följande:
    Så interna blödningar efter två gurkor gör att kvinnor mår bra?
    Typiskt svar från en tragisk incelfjant. 

Han projicerar bara sin egen sexlöshet och frustrationen över detta på kvinnliga medlemmar. Egentligen är det hans egna garderobsbegär med gurkor han gav uttryck för där. Kvinnor behöver aldrig oroa sig för sexlöshet liksom.

Aggressiva män har inte på ett kvinnoanpassat forum att göra överhuvudtaget. Eller någon annanstans heller för den delen.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (U)
    Anonym (Kvinnor skyller på män också) skrev 2025-02-13 22:47:10 följande:
    fempers.se/2021/2021-10-08/kvinnor-ska-inte-behova-ta-ansvar-for-incel-mannen/

Kvinnor kan också bli aggressiva när de inte får som de vill. 
    "Jag vill bara skrika rakt ut. Sluta fundera på vad en kvinna kan göra för dig, fundera på var du kan göra.".

Det är ingen rättighet heller att det är männen som ska fokusera på vad de ska ge till henne istället 
    Och du ska ge igen.
  • Anonym (H)
    Anonym (-) skrev 2025-02-14 01:02:00 följande:
    Anmäld. Det är inte okej att komma med personangrepp på enskilda medlemmar. Räkna med avstängning. Tydligen svårt för aggressiva tragiska typer att följa regler - i vanlig ordning. 
    Ja, jag gick över gränsen faktiskt så det förtjänar jag. 
  • Anonym (H)
    Anonym (-) skrev 2025-02-14 00:58:14 följande:
    Typiskt svar från en tragisk incelfjant. 

Han projicerar bara sin egen sexlöshet och frustrationen över detta på kvinnliga medlemmar. Egentligen är det hans egna garderobsbegär med gurkor han gav uttryck för där. Kvinnor behöver aldrig oroa sig för sexlöshet liksom.

Aggressiva män har inte på ett kvinnoanpassat forum att göra överhuvudtaget. Eller någon annanstans heller för den delen.

Incel är någon som aldrig har legat? 

Så där passar jag inte inte överhuvudtaget vet du. 

Har du en garderob med gurkor i? Du måste iallafall ha tänkt tanken för jag har då aldrig i mitt liv tänk på det. 

Jag förstår att man blev upprörd av min dryga kommentar. Och tro mig, jag ångrade mig precis när jag hade skickat det. Men hur ger det dig rätten att kränka vidare menar du? 

Du anser att jag är dum i huvudet för att jag var dryg. Men då drygar du dig och anser det vara berättigat? Fast du sjönk ju bara ner till min nivå. Så det gjorde ju inte dig till att vara bättre. Sedan har man förnekat att detta forumet endast är för kvinnor. Alltså kvinnor har förnekat det, men nu kommer du in och säger att det visst är så? 

Nej, kvinnor behöver aldrig oroa sig för sexlösheten för det finns män? som du som inte skulle dra dig för någon kvinna. Dvs en simpel couck som tänker på gurkor.

Och precis som att du finns så finns det otalig många andra som är på olika sätt och du kan inte göra någonting åt det.   

• Anonym (H)

Med det sagt så lämnar jag tråden. Ber om ursäkt för att jag spårade mot ts.

• Anonym (Suck)
    Anonym (H) skrev 2025-02-14 04:43:59 följande:

Nej, en incel är en som lever i ofrivilligt celibat.
  • Anonym (Aggressiva_män)
    Anonym (Kvinnor skyller på män också) skrev 2025-02-13 22:48:04 följande:
    Många kvinnor blir också sura om de får som de vill. 
    Vi kvinnor tvingas ofta kämpa med oss själva på ett helt annat sätt för att duga, medan män tycker att de bara lugnt kan luta sig tillbaka utan att anstränga sig och så ska kvinnor komma och knacka på deras dörr, troendes att kvinnor går igång på oföretagsamma luffar-typer.
  • Anonym (-)
    Anonym (H) skrev 2025-02-14 04:43:59 följande:

Så där passar jag inte inte överhuvudtaget vet du. 

Har du en garderob med gurkor i? Du måste iallafall ha tänkt tanken för jag har då aldrig i mitt liv tänk på det. 

Jag förstår att man blev upprörd av min dryga kommentar. Och tro mig, jag ångrade mig precis när jag hade skickat det. Men hur ger det dig rätten att kränka vidare menar du? 

Du anser att jag är dum i huvudet för att jag var dryg. Men då drygar du dig och anser det vara berättigat? Fast du sjönk ju bara ner till min nivå. Så det gjorde ju inte dig till att vara bättre. Sedan har man förnekat att detta forumet endast är för kvinnor. Alltså kvinnor har förnekat det, men nu kommer du in och säger att det visst är så? 

Nej, kvinnor behöver aldrig oroa sig för sexlösheten för det finns män? som du som inte skulle dra dig för någon kvinna. Dvs en simpel couck som tänker på gurkor.

Och precis som att du finns så finns det otalig många andra som är på olika sätt och du kan inte göra någonting åt det.   

Om det var du som skrev det oförskämda inlägget där kvinnor uppmanades penetrera en gurka så jo - då får du allt räkna med att bli utpekad för den du verkligen är.

Alla tölpar med sin töntiga jargong om kvinnor som ?bara behöver lite k*k? visar klart och tydligt att de själva är sexlösa incelfånar som varken förstår kvinnors kroppar eller deras känsloliv i övrigt. 

Det är män som tror att allt löser sig av att få sex - i synnerhet sexlösa aggressiva incels som direkt avslöjar sig själva och sin egen desperation med såna idiotiska kommentarer som den med gurkan. Projicering deluxe är vad det är. Uppenbart för oss alla.

Svar på tråden Aggressiva män på FL