Anonym (-) skrev 2025-02-14 00:58:14 följande:
Typiskt svar från en tragisk incelfjant.
Han projicerar bara sin egen sexlöshet och frustrationen över detta på kvinnliga medlemmar. Egentligen är det hans egna garderobsbegär med gurkor han gav uttryck för där. Kvinnor behöver aldrig oroa sig för sexlöshet liksom.
Aggressiva män har inte på ett kvinnoanpassat forum att göra överhuvudtaget. Eller någon annanstans heller för den delen.
Incel är någon som aldrig har legat?
Så där passar jag inte inte överhuvudtaget vet du.
Har du en garderob med gurkor i? Du måste iallafall ha tänkt tanken för jag har då aldrig i mitt liv tänk på det.
Jag förstår att man blev upprörd av min dryga kommentar. Och tro mig, jag ångrade mig precis när jag hade skickat det. Men hur ger det dig rätten att kränka vidare menar du?
Du anser att jag är dum i huvudet för att jag var dryg. Men då drygar du dig och anser det vara berättigat? Fast du sjönk ju bara ner till min nivå. Så det gjorde ju inte dig till att vara bättre. Sedan har man förnekat att detta forumet endast är för kvinnor. Alltså kvinnor har förnekat det, men nu kommer du in och säger att det visst är så?
Nej, kvinnor behöver aldrig oroa sig för sexlösheten för det finns män? som du som inte skulle dra dig för någon kvinna. Dvs en simpel couck som tänker på gurkor.
Och precis som att du finns så finns det otalig många andra som är på olika sätt och du kan inte göra någonting åt det.