• Anonym (Aggressiva_män)

Aggressiva män på FL

eller passivt aggressiva män. Hur reagerar ni på dem? Förlorare till män som vägrar inse att det att de inte har någon framgång hos kvinnor, beror på dem själva.

Det har ju funnits sådana som utmärkt sig på forumet, minst sagt.

• Svar på tråden Aggressiva män på FL
  • Anonym (Kvinnor skyller på män också)
    Anonym (Aggressiva_män) skrev 2025-02-13 21:07:53 följande:
    Aggressiva män på FL

eller passivt aggressiva män. Hur reagerar ni på dem? Förlorare till män som vägrar inse att det att de inte har någon framgång hos kvinnor, beror på dem själva.

www.aftonbladet.se/ledare/a/EykpMa/trumps-maga-keps-lockar-man-till-samtal

www.aftonbladet.se/ledare/a/al01X7/bingo-rimer-har-blivit-vanster-det-inger-hopp

Istället för att förstå att delen är på dom så ska kvinnor lägga skulden på männen. 
    Aggressiva män på FL

fempers.se/2021/2021-10-08/kvinnor-ska-inte-behova-ta-ansvar-for-incel-mannen/

Kvinnor kan också bli aggressiva när de inte får som de vill. 
    "Jag vill bara skrika rakt ut. Sluta fundera på vad en kvinna kan göra för dig, fundera på var du kan göra.".

Det är ingen rättighet heller att det är männen som ska fokusera på vad de ska ge till henne istället 
    Aggressiva män på FL

Många kvinnor blir också sura om de får som de vill. 
    Aggressiva män på FL

Det är en åsikt vem det beror på. 
  • Anonym (H)

Ts verkar passivt aggressiv mot mindre lyckligt lottade män.
    Verkar heller inte kunna ta till sig av vad som sägs och faktiskt reflektera över det och kanske plocka ut de saker som kanske vore värt att diskutera och bortse ifrån det som kanske gick lite för långt.

Sedan så har ju forumet spammats under flera års tid tidigare med manshat så inte så konstigt att vi också hittar hit. Precis som kvinnorna börjat finna sin väg in i Flashback. 

Du borde göra något anna med din tid än att gråta över att det flyter kottar o ån.

Folk kommer alltid att diskutera och ha olika åsikter. Sedan finns det dom som är mer extrema och sedan finns det dom som bara skrev mest på skoj. Men ändå ska man försöka bunta ihop det till att det endast är någon enstaka som är ett problem istället för att faktiskt inse att det börjar bli ett riktigt problem i samhället.

Det var jag som skrev tråden "En fråga till kvinnor" Och jag förstår att du startade den här tråden efter at ha läst i den. 

Men självklart så är inte precis allting enbart det ena könets fel. Men det är inte alltid folk o även jag är så bra på att uttrycka oss på ett sätt att det kan vara till belåtenhet för alla. Men du å andra sidan varken bidrar eller diskuterar utan bara lägger en kort spydig kommentar och ser dig själv som en bättre person. 

Väx upp, Vi har både åsiktsfrihet samt yttrandefrihet.

Och inte för att vara sådan men för något år sedan så var det väggar fulla med text om hur äckliga män är så då är det ju inte så konstigt att man kanske för en extra hård retorik idag tillbaka. Men om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt ingenting emot kvinnor överhuvudtaget. Jag tycker faktiskt om dom och de alla är vackra på sitt sätt.

Har du inte fått lära dig att inte tro på allt du läser? 

• Anonym (Aggressiva_män)
    Anonym (H) skrev 2025-02-13 22:53:34 följande:

Ts verkar passivt aggressiv mot mindre lyckligt lottade män.
    Verkar heller inte kunna ta till sig av vad som sägs och faktiskt reflektera över det och kanske plocka ut de saker som kanske vore värt att diskutera och bortse ifrån det som kanske gick lite för långt.

Sedan så har ju forumet spammats under flera års tid tidigare med manshat så inte så konstigt att vi också hittar hit. Precis som kvinnorna börjat finna sin väg in i Flashback. 

Du borde göra något anna med din tid än att gråta över att det flyter kottar o ån.

Folk kommer alltid att diskutera och ha olika åsikter. Sedan finns det dom som är mer extrema och sedan finns det dom som bara skrev mest på skoj. Men ändå ska man försöka bunta ihop det till att det endast är någon enstaka som är ett problem istället för att faktiskt inse att det börjar bli ett riktigt problem i samhället.

Det var jag som skrev tråden "En fråga till kvinnor" Och jag förstår att du startade den här tråden efter at ha läst i den. 

Men självklart så är inte precis allting enbart det ena könets fel. Men det är inte alltid folk o även jag är så bra på att uttrycka oss på ett sätt att det kan vara till belåtenhet för alla. Men du å andra sidan varken bidrar eller diskuterar utan bara lägger en kort spydig kommentar och ser dig själv som en bättre person. 

Väx upp, Vi har både åsiktsfrihet samt yttrandefrihet.

Och inte för att vara sådan men för något år sedan så var det väggar fulla med text om hur äckliga män är så då är det ju inte så konstigt att man kanske för en extra hård retorik idag tillbaka. Men om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt ingenting emot kvinnor överhuvudtaget. Jag tycker faktiskt om dom och de alla är vackra på sitt sätt.

Har du inte fått lära dig att inte tro på allt du läser? 

Här finns inget manshat, bara kvinnor som är duktigt trötta på 40-50+ män som tror att de ska ha framgång hos kvinnor när de inte anstränger sig ett skit för att vara bra män som kvinnor vill ha, utan bara lägger skulden på kvinnorna.

Vad är det som är så svårt`?
  • Anonym (Big dick)

Alla dessa manshatande vänster ultra feministiska svin som tillåts vara på forumet då?

Som alla skulle behöva gränsla en gurka eller två för att må bra. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (H)
    Anonym (H) skrev 2025-02-14 00:08:02 följande:
    Eller om det var i lotta på bråkmakargatan. 
Svar på tråden Aggressiva män på FL