Smärta i höger sida
Jag har nu i en vecka haft ont i höger sida. Började med en spännande smärta i höger sida samt svullnade upp nertill i magen. Under veckan har det inte varit lika kraftigt men gått upp och ner. Jag har också fått ont i ben och rygg på höger sida.
Jag har varit pigg för övrigt och kunnat röra mig som vanligt men det spänner till ibland i sidan samt har jag svårt att ligga på rygg och ens sidan då det trycker.
Jag har varit hos vårdcentralen. Kollat för urinvägarna då det känns något konstigt när jag kissar. Inget där. Tagit blodprover men inget där heller. De har också kollar för blindtarmen och slutligen har jag fått träffa en gynekolog då jag har 4 missfall i bagaget misstänkte jag själv en cysta. MEN inget där heller! Så jag fick snällt gå hem med rådet att ta Alvedon?.
Jag funderar fortfarande på vad det kan vara denna spännande känsla i höger sida som även bränner ibland. Kan det vara en sträckning? Jag har stretchat varje dag nu men såg att det inte var så bra om det är en sträckning. Det enda jag kan komma på är att jag bytt skor på jobbet och jag går 10 timmar om dagen i princip. Eftersom jag har ont i höger sida där jag även har ett inlägg för halgus valugs.
Har någon känt denna smärta i sidan någon gång?