Smärta i höger sida
Har du kollat upp tarmarna ordentligt? Gallsten? Äggstockarna?
Har du kollat upp tarmarna ordentligt? Gallsten? Äggstockarna?
Stannade hemma från jobbet idag. Blir galen av smärtan och i helgen har jag haft så ont i ryggen och benet också. Magen är så en ballong fast mer nertill. Idag väldig smärta i fot och ben. Så märkligt! Har ringt till läkaren igen och ska dit imorgon. Hoppas att de hittar något de tror det kan vara.
Tycker att du ska uppsöka läkare igen..be om en second opinion och ge dig inte.förrän du får en ordentlig utredning.
Nu har jag varit hos läkare igen(3:e gången). Och tagit upp allt det andra med njursten osv men han tror inte på det?.
Sedan var jag hos naprapat. Han klämde och kände och tryckte. Och visst kändes musklerna på framsidan väldigt spända och han sa att det visst kunde trycka mot urinblåsan.
Idag är nog första dagen jag känner mig något bättre. MEN idag har jag mycket känning i urinblåsan. Det bränner lite, gör ont upp i magen när jag kissar och magen är väldigt svullen! På morgonen var det lugnt men efter ett toabesök och det gjorde jäkligt ont upp i magen när jag kissade svullnade det upp igen. Mannen tror på njursten. Så idag hinkar jag vatten! Har också ont högre upp på högersidan idag.
Vad har ni haft för symptom på mindre njursten? Kan man se det i toan?
Nej, de vill bara mena att det är en oförklarligt fel.