• Anonym (Jaha)

Saknar det intima....

Är man och har saknat sex, intimitet och vardagshångel i flera år nu, minns inte senast vi hade sex.
    Inte tillsammans i alla fall utan mer som att hon hjälper mig. Känns inte ok för mig - sex ska vara ömsesidigt.
    Jag köper fullt ut att det är hormonrally, torra slemhinnor och bristande lust men, efter ett antal år ,,, Hur gör man? Kan man på något sätt få sex och ändå respektera hennes läge? Ska man bara vänta ut en förändring?
    Är den bästa kvinna jag träffat men saknar verkligen det sexliv vi hade

• Anonym (Jaha)
    Anonym (Ledsen och sårad) skrev 2025-02-17 22:32:55 följande:
    Tyvärr har jag även varit den kvinnan..

Jag och pappan till mina barn var tillsammans i 20+ år och tyvärr kände jag mer och mer att jag inte var kär i honom, att jag växt i från honom.
    Innan jag gjorde slut helt var vi mest inneboende med varandra som bodde i samma hus med gemensamma barn 

Det gick många år som vi varken pussades, kramades, tog på varandra och allra minst hade sex.
    Jag är en sån som inte kan ha sex med någon jag inte har känslor för.

Jag känner samma sak om min pojkvän.. jag älskar att vi kan prata med varandra om allt, som man gör med en bästa vän. Det är det sexuella som inte fungerar, jag vet inte vad jag ska göra längre.
    Tvekar inte på att hon fortfarande tycker om mig och vill ha mig, hon har sagt att hon bryr sig lite fööör mycket. 
    Det du beskriver var mer läget med mitt ex, total iskyla och avstånd på alla vis.
    Min nuvarande vill men något sätter stopp och jag vet inte vad.
  • Anonym (Jaha)

Saknar det spontana, ligga ute på tomten, på altanbordet, kunna ha en snabbis eller ett morgon-nyp. Eller bara ligga nära , med handen runt en sov tutte utan att det behöver bli sex - bara vara nära.
    Vardagshångel om man så vill.

• Anonym (Jaha)

Jag får ligga sked och får utan problem en "sovtutte" med knoppstånd men det känns bara som rutin, inte som att det ska leda vidare. Är nöjd med att få vara nära men det känns som att något saknas.

Svar på tråden Saknar det intima....