Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Är jag dum i huvudet eller omtänksam?

Anonym (okänd) skrev 2025-02-24 16:55:19 följande:
    Nej det står fortfarande inte att hon bad honom ta lån, står inte ett ord om hur lån kom på tal
    Hur kan det komma sig att alla utom du förstår vad som står skrivet?
    Inte ens när någon kopierar in relevant rad i texten klara du av att ta till dig informationen.
  • Anonym (?)
    Anonym (okänd) skrev 2025-02-24 18:55:20 följande:

Jag pratar inte om tolkningar utan vad som faktiskt stod i trådstarten.

Dessutom så har du själv tolkat helt fel en gång i tråden så du borde ha lärt dig att man ska vara försiktig med att försöka läsa mellan rader.

Har du ens läst trådstarten? Är du fakta-resistent eller har det bara blivit en grej att du ska motsätta dig vad alla andra fattat.
    Hur kan du mena att ingen har kopierat  fakta från TS - alla har kryssat i rutan "läst och förstått" utom du.
  • Anonym (?)
    Anonym (okänd) skrev 2025-02-24 19:51:35 följande:
    Det står inte i trådstarten att hon bett TS om att ta lån, inget av dina personpåhopp kommer förändra det. Det som står är att TS är tråkig för han inte ville ta lån, inte ett ord om hur det kom på tal eller vem som kom på idén.
    Det står att han är tråkig som inte vill ta ett lån. är det då han eller hon som initierat frågan? Han vill ju uppenbarligen inte, eller hur. Skulle han ha tagit upp frågan om lån när han tydligen inte vill? Men ok, lev i din värld så fortsätter vi andra i tråden.

Om nu detta är sant så har jag bara ett tips till TS - Rum Forrest run....
    Att ta lån för att kunna flytta hästar är på riktigt illa, att dessutom bli utnyttjad för att betala för hennes barn .... Varningsklockor -de luxe.
    Om du ens skulle överväga att lägga de pengarna och ta de riskerna så är det nog tyvärr så att du är dum i huvudet - på riktigt.
    Se över din framtid och lämna - NU!!!
    I all välmening.
  • Anonym (?)
    Anonym (okänd) skrev 2025-02-24 20:54:14 följande:

Varför inte, han kan ju ha ändrat sig om vi nu ska spekulera i hur bakgrunden kan ha sett ut. Kommit fram till att han vill inte ta ett lån trots allt. Och som sagt det framgick inte då kan man bara spekulera i vem av dem som kom på idén med lån.

Allt jag påstod, var att det faktiskt inte stod i trådstarten att hon bett honom.

Så - alltså är han tråkig som inte vill ta lån trots att han kommit på det själv, inte hon?
    Det resonemanget haltar mer än en lam gris.
Svar på tråden Är jag dum i huvudet eller omtänksam?