Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Träffat en ... mansgris?

Förstår inte vad detta har med mansgris att göra. 

Men tydligen är det något han inte kan acceptera, så lika bra att han stack. Hans kommentar var däremot löjlig. Vem berättar sådant för sina barn? Har han inga spärrar?

• Anonym (M)
    Anonym (L) skrev 2025-02-19 09:08:04 följande:

En piercas klitoris hade fått mig att slakna också. Hade han inte märkt den tidigare eller hade du precis skaffat den utan att nämna det? 

Hur menar du att han ska upptäcka den innan de har sex?
  • Anonym (M)
    Anonym (Mandomsmannen) skrev 2025-02-19 09:19:49 följande:

Jag uppfattar att han reagerade negativt på piercingen i din fitta.

Det var väl bra att han reagerade och vågade säga det! Jag tycker du kan vara glad och tacksam att du har hittat en man som har modet att stå för sina åsikter. Det gör ju att dom andra komplimanger du fått om ditt utseende och stil mer äkta. Alternativet är ju att någon som låtsas att piercingar är snyggt men i själva verket avskyr det hos dig.

Den andra anledningen till att du kan vara glad är att hans kritik berörde ett smycke. Ett smycke går att ta bort. Tänk om han hade reagerat över att du hade för små bröst, fula blygdläppar, rynkig hy eller liknande. Det enda som har hänt är att du har valt fel intimsmycke ? sett ur hans smakperspektiv.

En bagatell.

Nu blev det väl ändå fel? Felet var inte att TS valde fel intimsmycke, felet var att TS valde intimsmycke. 

• Anonym (M)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-19 10:01:40 följande:
    Jag tänker så också. Har väl varit fast i förälskelsen och inte sett honom för vem han är. 

Just att vi har väntat med sex har varit överenskommet. Jag vill känna personen jag har sex med och har bett om att vänta. Han har inte varit påstridig utan velat vänta lite för att hitta den "perfekta kvällen". Vilken han nu sa att jag förstörde med min piercing. Suck ...
    Detta är nackdelen med att vänta med sex. Å andra sidan, nästa gång får han vara ärlig om sitt krav, så han berättar direkt att han inte gillar intimpiercingar så slipper de slösa varandras tid.

Sedan är det red flag på att han drar upp sina barn i detta, är han så gränslös att han skulle berätta sådant för dom? 
  • Anonym (M)
    jontebula skrev 2025-02-19 16:37:01 följande:

Hade reagerat samma, det är nånting man bör säga innan kläderna åker av... blä

Ja, konstigt att han inte tog upp det tidigare i relationen, om det är en sådan stor grej för honom.
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2025-02-19 17:34:31 följande:
    Eller så tycker man att det är trashigt.
    Trashigt är det väl när man berättar för barn och vänner om hur ens partner ser ut mellan benen. Så enligt dig passar de bra ihop. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 01:58:22 följande:

Är nog bäst att ta upp sånt här innan man bestämmer sig för att vara intima med varann.

Jag hade nog sagt redan från början att jag inte uppskattar piercings någonstans på kroppen och inte vill dejta en sådan man. Det handlar om ens egen smak och denna har man rätt till. 

Om TS historia verkligen är sann så kan jag tycka att någon borde förvarnat. Antingen killen eller TS själv. 

Den som ogillar något så mkt så det är en dealbreaker får ta upp det. Detta är inte TS problem, hon är fine med det. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 02:21:20 följande:
    Man kan ju berätta om man har piercings och tatueringar på ställen som inte syns. Utan att bli alltför personlig med exakt var dessa ting är placerade. Det är väl lagom nog av en hint kan jag tycka.

Och det där med att ansa sin kropp kan man också vara tydlig med från början. Om det är viktigt för en menar jag. 
    Den som tycker sådant är en dealbreaker får fråga. Dvs den som har problemet äger det. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 06:50:00 följande:
    Fast grejen är ju den att det är ganska många som lär ogilla underlivspiercing och piercings i allmänhet, med tanke på att det är en väldigt liten minoritet som faktiskt piercar sig. 

Jag tycker att alla parter bör vara tydliga därav. Både de med egna piercings och människor som ej attraheras av sånt.

Jag tycker att den som äger problemet har ansvar för det. 

Men han har lärt sig nu. Nu frågar han nog i fortsättningen. 

Men med ditt resonemang så borde han berätta att han pratar om sina partners underliv med sina barn och vänner. Det ör ju också en väldig dealbreaker för många. 

• Anonym (M)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 08:48:06 följande:
    Nej, det står inte för mig utan är snarare en allmänt korrekt beskrivning av ordet. Det är knappast människor med en normal, ickemanipulerad sexualitet som anklagar varandra för att vara pryda. Såna ord kommer ur munnarna på sexuellt utsvävande personer, promiskuösa och folk med sexuella fetischer.

De flesta delar min smak då en överväldigande majoritet av folket inte har fula piercings. Särskilt inte i underlivet.

Det är bläck som bränns in i huden. Knappast särskilt hälsosamt nej. 

Dum jämförelse. Underlivet är lokaliserat nära anus och det kommer alltid att finnas massor av skadliga bakterier där som kan ta sig in under den piercade huden och orsaka infektioner. Även tungan är dåligt att pierca av liknande skäl. Både mun och underliv är bakteriehärdar och olämpliga ställen att slå hål på sin hy. 
    Då är du emot analsex också? Klarar du oralsex, eller är det också för mkt bakterier?
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?