Träffat en ... mansgris?
Förstår inte vad detta har med mansgris att göra.
Men tydligen är det något han inte kan acceptera, så lika bra att han stack. Hans kommentar var däremot löjlig. Vem berättar sådant för sina barn? Har han inga spärrar?
Förstår inte vad detta har med mansgris att göra.
Men tydligen är det något han inte kan acceptera, så lika bra att han stack. Hans kommentar var däremot löjlig. Vem berättar sådant för sina barn? Har han inga spärrar?
En piercas klitoris hade fått mig att slakna också. Hade han inte märkt den tidigare eller hade du precis skaffat den utan att nämna det?
Jag uppfattar att han reagerade negativt på piercingen i din fitta.
Det var väl bra att han reagerade och vågade säga det! Jag tycker du kan vara glad och tacksam att du har hittat en man som har modet att stå för sina åsikter. Det gör ju att dom andra komplimanger du fått om ditt utseende och stil mer äkta. Alternativet är ju att någon som låtsas att piercingar är snyggt men i själva verket avskyr det hos dig.
Den andra anledningen till att du kan vara glad är att hans kritik berörde ett smycke. Ett smycke går att ta bort. Tänk om han hade reagerat över att du hade för små bröst, fula blygdläppar, rynkig hy eller liknande. Det enda som har hänt är att du har valt fel intimsmycke ? sett ur hans smakperspektiv.
En bagatell.
Nu blev det väl ändå fel? Felet var inte att TS valde fel intimsmycke, felet var att TS valde intimsmycke.
,
Hade reagerat samma, det är nånting man bör säga innan kläderna åker av... blä
Är nog bäst att ta upp sånt här innan man bestämmer sig för att vara intima med varann.
Jag hade nog sagt redan från början att jag inte uppskattar piercings någonstans på kroppen och inte vill dejta en sådan man. Det handlar om ens egen smak och denna har man rätt till.
Om TS historia verkligen är sann så kan jag tycka att någon borde förvarnat. Antingen killen eller TS själv.
Jag tycker att den som äger problemet har ansvar för det.
Men han har lärt sig nu. Nu frågar han nog i fortsättningen.
Men med ditt resonemang så borde han berätta att han pratar om sina partners underliv med sina barn och vänner. Det ör ju också en väldig dealbreaker för många.