Psykiatrin har fått mig att må ännu sämre
Nej, jag håller med dig. Men det finns bra människor där också. Jag gick på psykiatrin i 17 år. Det var inte förrän efter 15 år en läkare grottade ned sig i min historia och kom på vad det faktiskt var. Innan dess bollades det diagnos efter diagnos på mig och ingen visste. Efter honom fick jag en till läkare som var jättebra och han grottafe ner sig ännu mer. Fick ha direktkontakt med honom via chatt om det var nåt. Han kunde svara en söndagkväll när han jobbade såklart. Han tog på sig ansvaret över mig ensam för han sa själv att det var bäst, för det var inte så många som förstod det där. Därefter blev jag utskriven till slut. Han kom på att jag hade problem med vatten- och saltbalansen i kroppen och därför fick jag ångest bara ibland helt utan anledning. Det fattade ju ingen innan dess, de sa bara till mig att ?haha men såklart det finns en anledning, försök tänk efter nu?. Men de gjorde det inte. Eller jo, anledningen var när jag hade ansträngt mig för mycket. Men det var ju inte så lätt för mig att komma på. Oerhört tacksam för att han brydde sig så mycket.