Tråkigt att höra ts.
Aldrig rätt av folk att kommentera någon annan och än mer tala om det gång på gång om och om igen.
Nu är jag en kille då, men tänker att du kanske dels behöver gå till psykolog (om du inte redan gör det.)
Sedan borde du spela in när de kränker dig. Sedan anmäler du skiten ur dom så dom lär sig att hålla käft om saker som får andra att må dåligt och som man inte kan rå för! Önska jag fick se vilka det är som håller på sådär mot dig. Själv ser jag helt okej ut, så hade skällt ut dom och letat alla brister hos dom och påtalat dessa tillbaka till dom tills de sitter och gråter allihopa fan. Blir så förbannad över mobbning och sånt här mot någon som inte kan råka för hur man blev skapt.
En annan fundering är (vet inte om det är rätt eller fel men försöker bara finna en lösning som kan få dig att kanske må bättre men framför allt slippa få kommentarer från, idioter!)
Min tanke var att du kanske kan gå en make up kurs där du lär dig att sminka dig ordentligt och snyggt?
Och till sist, fundera på om du verkligen behöver dessa i ditt liv. Antar att det är familjemedlemmar? Man vill gärna tro att man måste ha kontakt med sin familj, men får dom en att må dåligt så behöver man inte alls ha det! Stryk idioterna ur ditt liv och satsa på att få en vardag där du kan få må bra !