Meddelande borttaget
Inlägg från: Anonym (okänd)
|
-
-
Och till TS säger jag du borde byta umgänge. Normala människor kommenterar inte andras utseenden negativt om det inte är så att personen själv bett om en ärlig åsikt.
-
Lynx123 skrev 2025-03-08 06:50:33 följande:Snälla, be om hjälp mot mobbningen. Vet att det kan vara jobbigt men du behöver få hjälp och det här måste sluta. Dina klasskamraters beteende är helt oacceptabelt.Anonym (Polly) skrev 2025-03-08 06:55:53 följande:Det är absolut inte ok att någon säger sånt till dig. Be om hjälp hos lärare och elevhälsan/studenthälsan!
Fast TS gillar ju inte sitt utseende ändå. Även om de slutar. -
Nej TS tycker det ändå. Även om det självklart är väldigt ledsamt att dessutom få kommentarer om det.Lynx123 skrev 2025-03-08 11:55:32 följande:För att folk är elaka mot henne, ja. Det är ju det som knäcker henne. -
Ja det är ju det jag säger, TS uppfattar sitt utseende som dåligt men det är jobbigt att dessutom få kommentarer om det.Lynx123 skrev 2025-03-08 14:49:26 följande:Läs om slutet på den första paragrafen i hennes inlägg. -
Ja? Hon uppfattar sitt utseende som mindre bra.Lynx123 skrev 2025-03-08 17:35:49 följande:Visst, att jag aldrig kommer bli en toppmodell är ingenting jag sörjer. Men det är tråkigt att få höra det. -
Hans poäng var väl att han tror att TS mobbare är tjocka/tjockare och därför hackar på TSAnonym (Juni) skrev 2025-03-12 14:02:37 följande:Nej det är inte okej och det är det ingen som säger heller förutom du. Det är inte okej att hacka på någon oavsett kroppstyp! Tror du att det är mer okej att hacka på överviktiga bara för att det finns enstaka mobbare som hackar på smala? Två fel gör inte ett rätt, om du förstår vad det betyder.