Ni med vuxna barn
HejJag hittar jämt och ständigt forum där nyblivna föräldrar skriver om livet med barn. Eller med barn upp till ca 6-7 års åldern. Men jag är så nyfiken hur livet har varit för er med vuxna barn? Hur känner ni att åren varit? Hade ni förlossningsdepressioner? Jobbiga småbarnsår där ni ibland önskade ni valt bort barn mellan varven? Undrade vad ni gett er in i? saknade ert gamla liv? Eller vad det nu skulle kunna vara för känslor som fanns i småbarnsåren. är dessa könslor borta idag? Jag hoppas jag får fram vad det är jag eftersöker. Jag eftersöker liksom hur blev egentligen livet med barn? Och hur känns det nu när de är vuxna? Hur blev relationen med partnern? Kunde ni göra saker bara ni genom åren? Och hur är er relation idag? (Om ni höll ihop)
läser liksom jämnt hur småbarnsföräldrar har det tufft. Men vill så gärna veta från några som tagit sig igenom det och faktiskt har erfarenhet hur livet blev. Vilket långt inlägg det blev, men ville verkligen försöka få fram vad det är jag efterfrågar :) hoppas många vill svara, jag är nyfiken!