Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Har jag världens sämsta hyresvärd?

Asså menar du att det är en fuktskada där en diskmaskin har stått tidigare eller är det skadorna på väggen du syftar på?

Du kan väl kontakta företaget eller vad det nu var du hyrde igenom, alternativt bostadsrättsföreningen om det nu är brf, jag hade dock inte gjort något, flyttat och gått vidare med livet helt enkelt. Jag antar du var och tittade på både lägenhet och rum innan du skrev kontrakt och flyttade in, då känns det lite sådär att komma och gnälla i efterhand kan jag tycka, men självklart ska hon inte in i ditt rum att göra.

• Anonym (...)
    Anonym (Dålig hyresvärd) skrev 2025-03-07 20:48:15 följande:
    Hon har nu sprejat med ngt som får mig att hosta helt utan att prata med mig. Jättekonstigt av henne med denna som hon sprejade med: 
    Nej, det där är inte konstigt att spreja, det är luftfräshare, efter en stund lägger det sig
  • Anonym (...)
    Anonym (Dålig hyresvärd) skrev 2025-03-07 23:59:13 följande:
    Finns en sak som heter allergier och prata. Hon har gjort varken eller 
    Men snälla du, det är väl bara att säga att du är känslig mot den, i vanliga fall brukar det inte beröra folk så det är väl klart att man inte behöver annonsera i förväg för att man städar och fräschar upp hemmet.

Du verkar leta fel här
  • Anonym (...)
    Anonym (Dålig hyresvärd) skrev 2025-03-23 17:11:39 följande:
    Hon kommer dementera oavsett. Hon kan inte ens diska...
    Och det kan inte du heller eller? Ni ska väl diska det ni använder själva.... Du ska snart flytta, kan du inte lägga din energi på annat, bit ihop en stund 
  • Anonym (...)
    Anonym (Dålig hyresvärd) skrev 2025-04-02 14:53:38 följande:
    Skrev redan till henne men den skällde ändå idag när jag påväg mot köket 
    Men herregud, bara för att du skickar iväg ett sms om att hunden skäller så slutar den ju såklart inte på en gång, man kan liksom inte säga till den om att den måste vara tyst, det är en hund.

Hon är väl dessutom bara hundvakt så det är övergående, sen flyttar du ju snart ut så lägg din tid och energi på att försöka få ett jobb istället för att leta fel och saker att gnälla på
  • Anonym (...)
    Anonym (Dålig hyresvärd) skrev 2025-04-03 16:05:54 följande:
    Jag söker redan en massa jobb osv
    Du lägger väldigt mycket tid på familjeliv om ett problem som försvinner av sig själv inom 3 veckor
Svar på tråden Har jag världens sämsta hyresvärd?