Teleborg/Växjö
Jag bor där inte och har inte bott där men kommer ifrån Växjö, Teleborg är helt ok tycker jag, finns ju mindre bra delar även där, men det är relativt lugnt där. Ska ni bo i villa eller lägenhet?
Jag bor där inte och har inte bott där men kommer ifrån Växjö, Teleborg är helt ok tycker jag, finns ju mindre bra delar även där, men det är relativt lugnt där. Ska ni bo i villa eller lägenhet?
Japp, det är ju nära till stan också, cykelväg runt Växjösjön lixom, och som du säger Teleborgscentrum. Tror ni kommer trivas
Hm ja du, vad gillar du/Ni att göra?
MINI25 haha...ja det är ju nära och bra! Men nu mer finns det ju även studentlägenheter på Sigfridsområdet.
Ni får åka ut till Kronobergs slottsruin då, på sommaren Telebrogsslott kan ni ju ta en kik på när ni ända är där
Hehe jag har vart på fest på Sigfridsområdet fast det var ju i studentlägenhet dårå...
Har aldrig stött på nån galning så länge jag bodde i Växjö, även om jag vistades mycket på teleborg förr o.s.v....du kan nog va relativt lugn!
Mmm jag har jobbat där ute där du ska bo, men på Klangens väg har för mig de ligger relativt nära varandra, och de är lugnt där isåfall i det området.
Ja jag misstänkte de låg nära varann har ni fått en marklägenhet så ni har en liten tomt?
Jo det är väll inte det lättaste, blir ju endel konkurrens, men jag tror ja stått i kö sen jag var 18,fyller 23 snart, så har rätt höga poäng nu och det känns bra om vi ska flytta till växjö senare Hade själv kunnat tänka mig en lägenhet där.
Ja då måste jag säga ni måste haft himla tur
Hehe husen kostar ju endel på Teleborg ja
Jo men det är ju så, huspriserna lär ju knappast minska
Ja Hovshaga, Högstorp ,Öjaby och Teleborg är väll relativt attraktiva områden och huspriserna där är höga
Ja växte upp på Hovshaga, de var ett lugnt område med många barnfamiljer