• Nightdriversgirl

Teleborg/Växjö

Hej....

Vi ska snart flytta till Teleborg i Växjö och jag undrar om det finns ngn på denna sida som bor där?
    Kanske skulle kunna berätta lite om området osv...

Tacksam för svar.....

• Svar på tråden Teleborg/Växjö
  • Nattsaga

Jag bor där inte och har inte bott där men kommer ifrån Växjö, Teleborg är helt ok tycker jag, finns ju mindre bra delar även där, men det är relativt lugnt där. Ska ni bo i villa eller lägenhet?

• Nightdriversgirl

Nattsaga.....

Vi ska bo i lägenhet , efter mye letande.... Det känns som ett bra läge där lägenheten ligger , massa radhus runt omkring ... Nära till Teleborgs centrum osv....

• Nattsaga

Japp, det är ju nära till stan också, cykelväg runt Växjösjön lixom, och som du säger  Teleborgscentrum. Tror ni kommer trivas

• Nightdriversgirl

Nattsaga....

Japp , får verkligen hoppas det... Får väl ge det en chans iaf det måste man ju... Trivs man inte får man söka nytt helt enkelt...

Har du nga bra idéer på vad jag kan hitta på i Växjö...??

• mammaEmma

Teleborg är hemma för mig! Även om jag inte bor där nu men är uppväxt där. Har bott där i 20 av min 27 år....

Vad vill du veta?

• Nattsaga

Hm ja du, vad gillar du/Ni att göra?

• Nightdriversgirl

MammaEmma....

Hej.... Ojjj ja vad vet du om Blidens väg?? Kan ju börja där... För vi har fått lya där.

• MINI25

...och blir man galen är det ju bara att flytta ett stenkast därifrån till Sigfrid!

• Nightdriversgirl

Nattsaga....

Det mesta .... Vi har ju åkt runt o kollat olika saker.
    Gillar ju ruiner och såna saker...

• Nattsaga

MINI25 haha...ja det är ju nära och bra!  Men nu mer finns det ju även studentlägenheter på Sigfridsområdet.

Svar på tråden Teleborg/Växjö