Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.

Anonym (En orolig mamma) skrev 2025-02-26 11:32:00 följande:

Der känns oskyldigt. Han spelar i tennis på toppnivå redan.

Då är ju sex uteslutet iaf.
  • Anonym
    Anonym (Vanligt) skrev 2025-02-26 12:19:20 följande:

Det är klart det är tidigt, men det är så verkligheten ser ut. Hälften av tjejerna har haft sex när de är 16. Många börjar när de är 14-15. Även om man som förälder kunde önska att de väntade, är det svårt att påverka ungdomarna.

Jo men den här spelar tennis.
  • Anonym

Jag flyttade hemifrån vid nyss fyllda 17 och träffade min blivande man i samma veva.
    Vi gifte oss när jag var 18 och fick barn vid 19.

Det är konstigare att inte haft någon pojkvän vid 16 års ålder!

• Anonym
    Noname00 skrev 2025-02-26 16:29:46 följande:
    Vet inte om jag tycker att gifta sig och ha barn vid 19 är ett bra argument för att ha sex?
    Det sa jag inte heller.

Min oskuld rök när jag var 14, min pojkvän var 21... har tänkt en del på det. Han skulle fan varit anmäld, även om jag (barnet) var med på noterna.

Jag gifte mig av kärlek och jag älskar fortfarande min man. Idag är jag fyllda 60.
  • Anonym
    Xenia skrev 2025-02-26 18:57:31 följande:
    Så det normala är att ha pojkvän och sex innan man ens är lovlig. Har man inte pojkvän vid 16 års ålder så är man tydligen misslyckad eller ett freak. Förvånad

Vilken jäkla press ni lägger på tjejerna! Stackars den som är sent utvecklad och inte hittar en pojkvän i tid.

Min dotter fick sin första pojkvän när hon var 17 år. Men hon var krävande, hennes pojkvän skulle vara snygg, smart och sportig. Hon tänkte inte bli ihop med vemsomhelst bara för att vara som alla andra.
    Var sa jag det?

Sa jag att alla andra tjejer gjorde som jag?

17 är oavsett väldigt sent för den första pojkvännen. Kräsen eller ej.
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-02-26 20:06:01 följande:
    Pga att han spelar tenis på toppnivå?
    Dig lurar man sannerligen inte! Slutledningsförmåga.se.
  • Anonym
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-02-28 13:10:33 följande:
    Idag hade han blivit dömd till fängelsestraff. Med all rätt! 
    Det är jag fullständigt medveten om.
    Dock hade jag inte velat det då, och sannolikt inte sagt något till någon.

Idag är han avliden sedan ca 15 år så jag hoppas ändå att han vilar i frid.
  • Anonym
    Noname00 skrev 2025-02-28 17:11:57 följande:
    Men man får köra moped när man är 15?
    Lätt motorcykel och A-Traktor vid 16?
    Möjligt, men han spelar alltså tennis. Hur svårt ska det vara?
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-05 12:01:17 följande:
    Om du tror att unga pojkar som spelar tennis på toppnivå inte har sex så får du tänka ett varv till. 
    Du imponerar igen!
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-05 21:45:57 följande:
    Vad är ditt problem?

Om du inge har något vettigt att tillföra tråden, som är relevant, så är det bäst att du låter bli att skriva. 
    Nu var det ju jag som först hade skrivit en kommentar som du (långt) efteråt började hacka på.
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 10:34:35 följande:
    Din kommentar, som förvrigt var kort, som jag kommenterade var "17 är oavsett väldigt sent för den första pojkvännen. Kräsen eller ej."

Att fråga vem som bestämmer att det är sent är inte att hacka på.
    Du får tugga i dig att folk kommenterar när du påstår att det "väldigt sent" att vänta tills man är 17 med första pojkvännen. 

17 är en helt normal ålder för förata pojk/flickvännen. Varken sent eller tidigt. 
    Var den?
    Det förvånar mig uppriktigt. Så har jag aldrig skrivit.

Har vidare aldrig diskuterat någonting om att bestämma någonting, eller "sent". 
    Inget av det som du nämner har jag skrivit eller vi diskuterat.

Du snackar om någon annan.
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 10:47:30 följande:
    Inlägg 19. Det är den ända långa kommentaren av anonym jag har kommenterat. 
    Jaha? Den har inte jag skrivit? Du fattar väl för fan att vem som helst kan vara anonym?

Och långt efter det det inlägget börjar du citera inlägg av mig och jävlas.
  • Anonym
    Anonym skrev 2025-03-06 09:37:45 följande:
    Nu var det ju jag som först hade skrivit en kommentar som du (långt) efteråt började hacka på.
    Och du tror väl inte att detta betydde att inlägget skulle vara långt?
    "Långt efteråt" betyder alltså bara långt efteråt.
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 11:15:36 följande:
    Normalt sätt kan inte flera vara anonym i samma tråd.

Ett annat i lägger anonym är "Då är ju sex uteslutet iaf." Inte en lång kommentar det. 

Sedan har vi "Dig lurar man sannerligen inte! Slutledningsförmåga.se.". Vilker inte heller var ett långt inlägg. 

Och slutligen "Du imponerar igen!" och "Nu var det ju jag som först hade skrivit en kommentar som du (långt) efteråt började hacka på."

Så vilka av dessa inlägg av anonym som jag har kommenterat är inte skrivna av dig? 

Jag misstänker att alla anonyma är skrivna av dig. Men det är bara en misstanke och ingen fakta. 

Och nej, jag har aldrig citerat inlägg av dig för att jävlas. Det är inte min stil. 
    Jo. Det är helt normalt att det finns flera olika "Anonym" i samma tråd. Det händer precis hela tiden.

De som jag påpekat att jag inte har skrivit, har jag inte skrivit.

Var står det något om att det skulle vara en lång kommentar? Som jag skrev "Lång efterår" betyder alltså "långt efteråt" och har ingenting med kommentarens längd att göra.

Lär dig hur man blir anonym så att du fattar hur forumet funkar. Det hjälper inte att du misstänker något felaktigt.
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 11:15:36 följande:
    Normalt sätt kan inte flera vara anonym i samma tråd.

Ett annat i lägger anonym är "Då är ju sex uteslutet iaf." Inte en lång kommentar det. 

Sedan har vi "Dig lurar man sannerligen inte! Slutledningsförmåga.se.". Vilker inte heller var ett långt inlägg. 

Och slutligen "Du imponerar igen!" och "Nu var det ju jag som först hade skrivit en kommentar som du (långt) efteråt började hacka på."

Så vilka av dessa inlägg av anonym som jag har kommenterat är inte skrivna av dig? 

Jag misstänker att alla anonyma är skrivna av dig. Men det är bara en misstanke och ingen fakta. 

Och nej, jag har aldrig citerat inlägg av dig för att jävlas. Det är inte min stil. 
    Kan visa ett otal exempel på trådar med flera "Anonym". Det är inte som att välja ett annat nick. Det lär du dig när du kommer upp i normalnivå.
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 11:43:51 följande:
    Jag vet att fl har haft bugg som gör att man kan hara flera anonyma i en tråd. Men normalt så ska detta inte gå. 

Normalnivå? Samma nivå som dig då. Dit hoppas jag aldrig att jag kommer. Är helt enkelt inte min stil. Och sedan skulle jag knappast kalla det för en normalnivå. 
    Det är ingen bugg och har gått i alla tider.
    Är det binära värdet av siffran 0 större än 0? Nej, knappast. Använd det faktumet. Det är väl inte så svårt ens för dig att räkna ut, kanske?
    Normalnivå? Samma nivå som dig då. Dit hoppas jag aldrig att jag kommer.
    Mmmm.
    Och sedan skulle jag knappast kalla det för en normalnivå. 
    Du gjorde det för en mening sedan. Samma rad.
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 12:43:08 följande:
    Du har verkligen en låg nivå. Och nej, den nivå sjunker jag aldrig till. 
    Det är det ingen som har sagt. Vi skrev om vad du skulle kalla nivån.
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 12:43:08 följande:
    Du har verkligen en låg nivå. Och nej, den nivå sjunker jag aldrig till. 
    Ska vi ta det här igen så du hänger med?
    DU började alltså citera inlägg som JAG skrivit, för att du skulle jävlas.
    Detta baserade du senare på inlägg som någon helt annan än jag hade skrivit och drog igång en debatt om åsikter som jag aldrig yttrat.
    Allt för att du hittar på att det inte går att skriva en nolla i ett fält.

Det är ju exakt de här problemen vi har med dig på våra jobb. Denna självgodhet och oförmåga att inse att du kan ha fel är skälen till allt snack om dig.
Svar på tråden Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.