Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Slappt att bjuda på hemmadejt?

Anonym (Aldrig i helvete!) skrev 2025-02-26 18:46:39 följande:
    Aldrig i helvete att jag skulle ha första dejten hemma hos en kille. Finns inte på kartan.
    Jag som kille skulle inte känna mig bekväm med det heller. Blev verkligen förvånad under min singel-sommar 2014 hur många tjejer som ville fortsätta första dejten hemma hos henne.
    En fika på stan blev vin i soffan hos henne och knulla förstås.
    Hände ett gäng gånger och det var kontakt via Mötesplatsen och Happy Pancake, alltså inga direkta "knullsidor"
    Senare samma sommar via HP träffade jag min särbo och det är snart 11 år sedan.
  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2025-02-26 18:56:02 följande:
    Jag som kille skulle inte känna mig bekväm med det heller. Blev verkligen förvånad under min singel-sommar 2014 hur många tjejer som ville fortsätta första dejten hemma hos henne.
    En fika på stan blev vin i soffan hos henne och knulla förstås.
    Hände ett gäng gånger och det var kontakt via Mötesplatsen och Happy Pancake, alltså inga direkta "knullsidor"
    Senare samma sommar via HP träffade jag min särbo och det är snart 11 år sedan.
    Vill påpeka att det aldrig var jag som tog initiativ till sex.
    Hade nog aldrig vågat det även om jag ville. Däremot gjorde jag ju inget direkt motstånd när det hettade till heller. 
    En tjej kom hem till mig, fyra träffade jag hemma hos henne, en tog med mig ut på en skogsväg där vi hade "handsex"
    Min särbo hade jag skrivit väääldigt länge med på HP och hon var beredd att dumpa mig för att jag var försiktigt, 
    Träffades på McD på fredagen och vi hade sex på måndagen.Blev nästan våldtagen, haha
    Har frågat hur det blev så och fått svaret att vi hade skrivit så mycket att hon kände att hon redan visste vad hon ville.
    Vet verkligen inte om jag hade vågat det idag.Troligen inte!
  • Anonym (?)
    Anonym (Sex är viktigt) skrev 2025-02-26 22:59:27 följande:

Bra, då är det hemmadejt som gäller om jag blir singel igen.

Lika bra att riva av plåstret, är han bra i sängen eller inte?

Lite så, även om jag som man ser det från andra hållet....haha
    En del kvinnor visade ju lite mer entusiasm än andra kan man väl säga.
    Dock var sexet bra för oss båda och vi gav inga problem mellan varandra efteråt.
    Detta var dock långt innan Me-too
    Jag kan ju ha varit precis lika utnyttjad som "påsättare", vad vet jag?
  • Anonym (?)

Har haft en hel del one.night under mina år. Oftast hos henne. någon omgång kan ha börjat med kådis men den har i så fall åkt av rätt tidigt.
    Inser att jag har säkerligen haft otrolig tur. Oplanerad graviditet men första flickvännen och hon trodde på "säkra perioder"
    Inga umgänges-sjukdomar heller. Min lille vän har inte trillat av eller blivit fläckig eller full med sårskorpor.
    Har samma kvinna sedan 10 år tillbaka och skulle aldrig i helvete våga krog eller nätknull igen.

Svar på tråden Slappt att bjuda på hemmadejt?