Inlägg från: Studentpappa |Visa alla inlägg
  • Studentpappa

Hon vill inte ha sex längre..

Låter som vardag för de flesta jag känner som är 40+, vet av en där frun fortfarande är pigg i bäret. För resten är det generellt torrperiod året runt, med enstaka inslag av duggregn. 

Ride it like you stole it
  • Studentpappa
    Anonym (Man) skrev 2025-03-19 00:24:47 följande:

Lider med dig.

Har funnit mig i din situation. Det var ungefär 8år sen sist. Det kom efter första barnet och passande nog efter 7år i relation. Vi hade sex någon gång till efter det, då kom barn två. Sedan dess så är det kört.

Vi har haft otåliga samtal om detta, blir inget. Finns ingen lust mot mig alls. Har dock ertappat henne med att onanera till porr. Men hon säger att det är för att kunna somna. Hon kan locka med sex när hon vet att det inte finns någon möjlighet, exempelvis när hennes föräldrar är på besök och står i rummet bredvid. Men det är ungefär så nära sex jag kommit på drygt åtta år.

Jag ger det två år till, sen lämnar jag. Då är barnen lite äldre också.

En gång i månaden efter +21 år låter ju som rena knullfesten jämfört med din sits. Inget lär ske på två år till som inte redan skett, väntar du enbart för barnens skull eller tror du ärligt på en förändring?
  • Studentpappa
    Ascendere skrev 2025-03-19 08:08:06 följande:
    Jo fast TS och hans partner är ju nyss fyllda 30, så över 10 år yngre, dessutom förmodligen barnlösa och utan familj. 
    Så viss skillnad. 
    Absolut, användaren jag citerade är ju inte heller ts.
  • Studentpappa
    Anonym (Man) skrev 2025-03-19 08:09:49 följande:
    Både och. Hoppet har, trots att vi inte har haft sex på drygt 8 år, ej ännu övergivit mig. Jag förstår såklart att det inte kommer ske något. Men det är nog mest för barnens skull man fortsätter. Man går dock ned sig rätt ordentligt. Ens liv blir väldigt grått och deprimerande.
    Förstår det, känns ju inte orimligt att göra slag i saken tidigare. Folk skiljer sig för mindre orsaker.
Svar på tråden Hon vill inte ha sex längre..