Temu!
Varför pratar alla bara om billiga priser, men pratar aldrig om andra anledningar varför man handlar där?
Jag handlar på Temu, Shein för att de har kläder, skor (och andra) enligt min smak och storlek (XS-S)! Jag älskar vitt, beige, creme färger inte bara för mig, men också till min son! Jag bryr mig om estetik och om jag ser att jag kan inte hitta vita overknee klassiska klackskor i Sveriges butiker, då letar jag efter de i Kinas breda sortiment, där kan jag hitta 101 eleganta, estetiska skor som har inte äckliga traktorsulor! Och det är tråkigt, att Nordens marknad syr smakfull färger, mönster bara till flickor eller bebisar, men för lite äldre pojkar - tuffa färger med inte smakfulla mönster på. Javisst finns det trendiga Newbie, KongesSlojd, GarboFriends, Kuling osv., men också dem syr fina, estetiska kläder bara för bebisar eller småbarn, men det är omöjligt att köpa till exempel smakfull ljusbeige overall till 6/9 årig pojke, för att de har inga sådana eller de bryr sig om bara om flickorna som har alltid smakfulla mönster, medan pojkar någonting mindre estetisk eller finns inte alls.
Så, när Nordens marknad ska sälja bredare sortiment, då skulle kunna jag inte leta i Kinas butiker, men nu....
förlåt, jag ska fortsätta att leta efter precis vad jag vill.