Litet fjantigt problem
frågade du om hon ville följa eller antog du att hon skulle känna sej tvungen att följa med om du köpte en biljett till henne?
frågade du om hon ville följa eller antog du att hon skulle känna sej tvungen att följa med om du köpte en biljett till henne?
Jag tror att du hört henne fel när du säger att hon är "sugen" på att följa med.
I hela mitt liv har jag hört exakt två kvinnor som gillar att se på hockey så pass att de gör det även när mannen inte är hemma/ de inte är i en relation.
Däremot låtsas många kvinnor vara intresserade av precis vad f-n som helst som mannen är intresserad av, eftersom det är ett sätt att connecta eller de är för osjälvständiga, fattiga eller slöa för att göra saker på egen hand medan mannen glor på sin sport.
Jag går på mässor och konserter och marknader och loppisar, för att jag vill.
Han får klart gärna följa med, men vi sitter inte ihop vid höften och vi måste inte gilla eller engagera oss i allt vad den andra håller på med.
Du hade ju bara två biljetter? Kan du skaffa fler biljetter så kan du ta med dina barn också? Eller menar du att skulle ta med ett av dina barn? Jag tror att hon ville fixa nån som kunde gå med dig istället för henne så att du inte lagt ut pengar på biljett i onödan? Hon borde ha kollat med dig först om det var okej att hon frågade sitt barn. ?e henne göra det nästa gång. Men hon ville nog bara väl.