Rädd att andra ska tycka att parfymen är hemsk
Ytterst få parfymer luktar illa. Inte många luktar fantastiskt men de flesta är helt ok.
Folk är gnällspikar, använd det du tycker om och trivs med TS.
Ytterst få parfymer luktar illa. Inte många luktar fantastiskt men de flesta är helt ok.
Folk är gnällspikar, använd det du tycker om och trivs med TS.
Jag tycker att de flesta som använder parfym, sköljmedel och parfymerat tvättmedel stinker, och jag undviker att vara nära sådana människor.
Det är alltid trevligare med folk som luktar människa än artificiell parfym.
Givetvis kan det ju vara så att precis alla människor som använt parfym i min närhet, använt billiga parfymer. Oavsett har jag aldrig träffat en parfymerad människa som luktat gott, och tyvärr är ju de flesta parfymerade.
Absolut värst är dom som använder parfymerat sköljmedel/tvättmedel eller parfymerad hudkräm, det är ju högst artificiella lukter som tar över precis allt.
Själv använder jag ingen parfym alls, på något.
Ett skvatt om hur vad ligger till? Min nästa känner hur det ligger till. Du stinker.
Jag ska börja ta med min hund in i matbutiker, bio etc. Ska totalt skita i att det finns allergiker... Hade det varit okej? Förmodligen inte. Samma sak med dig och din äckliga parfym. Håll dig hemma eller knyt fast dig i en stolpe utanför butiken.
Det säger ju rätt mycket om dig som människa. Du är ju precis lika ego som de du ogillar.
Självklart tar jag inte med mig hunden eftersom det finns de som är allergiska! Du kanske skulle tycka om omvärlden lite mer om du var lite mer sympatisk.