Rimlig fjärde dejt?
Nej, jag är inte riktigt redo just nu. Jag kommer inte leta på allvar förrän efter åtminstone en kandidatexamen i kemi, helst masterexamen. Men jag kommer behöva mer tid i såna fall, så jag får frysa in ägg när jag är 37 år. Det rekommenderas att göra det i den åldern. Det kostar ju flera tusen varje år att ha dem frysta. Sedan behöver man inte stressa mer. I Sverige är det fortfarande lite (?) stressigt, men jag ska frysa in ägg i Polen (min mors hemland), för där finns ingen åldersgräns för hur gammal man får vara som högst för att sätta in äggen tillbaka, och bli gravid. I Sverige måste man vara under 45 år, typ. Om jag minns rätt. Jag kanske vill göra som filmstjärnorna i USA, och få barn #2 som typ 52-åring, why not? :)
Det är jättelätt att hitta kärleken i någon ung om man är en höginkomsttagare, så varför stressa? Jag förstår inte dig riktigt. De starkare orgasmerna kommer ifrån vibrerande sexleksaker ändå, inte från penis. Jag kommer hårt som en man typ varannan dag. Nu för tiden är det inte lika ofta. Jag skulle kunna komma varje dag, jag hade så förut, men jag hinner inte riktigt, så jag drog ner på sprängfyllda orgasmer bara p.g.a. för att kunna bli höginkomsttagare. Jag har en annan mindset än många på FL. Hit dras ovanligt kåta människor, många av dem kvinnor. Jag tror att 5-10% av kvinnorna på FL ligger med pojkar, gärna när sambon tittar på, men siffran är inte så hög IRL, bara högre på FL. Så kvinnor som gillar sex brukar ofta gilla pojkar. Varför skulle inte ärliga kvinnor gilla pojkar för?
Jag själv tycker att det låter fruktansvärt och osmakligt så som Sverige fungerar, och jag förstår att många män tar livet av sig p.g.a. det beteendet. Jag försöker liksom lösa problemet. För skojs skull. Jag kommer alltid stå fast vid att kvinnor borde ha en yngre partner. Jag ska definitivt hitta mig en ung vacker asiat, där jag blivit kär i ansiktet (inte nödvändigtvis penisen), och kärleken till facet, smala kroppen, smala midjan, snällheten, intelligensen kommer att vara så stark så jag kommer bli världens lyckligaste. Jag vill inte ha någon jämngammal, jag gör mig förtjänt av platsen som den äldre parten för att det är jag som föder barn och lider för oss båda. Förhållanden brukar spricka lätt för att kvinnan känner orättvisan i kroppen, det kan inte bli samma mellan de båda könen, så varför tvinga naturen/kvinnokroppen, till det omöjliga, och sätta ihop två jämngamla en av varje kön? Det kommer inte hålla ändå....
Vart står det att TS älskar sex? Vart står det att hon får lätt orgasm med män? Mina sextips är inte riktigt missriktade, hon sa att sexet var lite tråkigt. Jag försökte gissa då vad problemet kunde vara? Och med tanke på alla trådar som jag varit inne på 1-2 gånger i veckan så försökte jag connecta den infon jag hade med infon som TS gav. Kvinnor har i regel svårare att komma, det har vi hört förut. Kvinnor är sämre på att onanera, det har vi hört förut. Jag har också varit ung kvinna, jag tror att man inte vågar erkänna för sig själv i barnafödande ålder att man gillar pojkar, eftersom allt går i spillror då? Det blir för svårt att klara sig ekonomiskt o.s.v., det handlar om rädsla. Äldre kvinnor går all-in på pojkar, bara de kvinnor som kan onanera. Det som inte känslor kan förklara får logiken fylla i med info, varför skulle man inte gilla pojkar, ålder 16+ för? Ge mig snälla 1 enda anledning varför de inte är att föredra utseendemässigt. Eller ska rädslorna ta över när du försöker svara?
TS dejt hade en dålig uppfostran, det ser man på hela hans sätt att han sk*ter i kvinnan efter sex, om man ska tala klarspråk. Det som hände var ett riktigt svek som många kvinnor där ute tar dåligt. :( Jag är emot såna konstellationer. Jag förstår inte dem. Allt var så onödigt och dåligt. Jag tycker att kvinnan ska vara mycket äldre, eftersom hon är mest kräsen, och man väntar med sex till bröllopsnatten. Sedan får den 20 år yngre mannen tillgång till vagina trots att kvinnan inte alltid är sugen, 2x ggr i veckan. Varför gifter man sig annars, man vill ha närhet och någon som ska vara där i vått och torrt (äktenskap). Detta är det rätta sättet att göra det på. Jag förstår ingenting annat. Andra system kommer att vara som ett bord som bör ha 4 ben men 1 ben kommer att vara borta. De kommer att gå skilda vägar för att något kommer att saknas och det kommer att rasa.
Hoppas att detta klargjorde för dig varför jag fortfarande inte är gift med en 18-årig pojke, jag är inte redo. Jag vill absolut, och jag går runt och kan få otroligt starka känslor som man bara bör ha inom äktenskap, när jag promenerar utomhus, och vill plötsligt göra jättemycket vuxet med 16-18 åringar som jag gillar kropp, ansikte m.m. på. Känslorna är där, men jag är inte redo. Men vem vill inte ha en höginskomstagare med alla hästar på plats (förhoppningsvis, alltså att man inte vill vara elak och otrogen t.ex.), om några år? En som fokuserar på rätt saker, och har råd att resa? Jag kommer absolut att hitta någon sen i framtiden, om jag fortfarande vill.
Hur skulle du se på det om din 16 åriga dotter träffade en man 35-37år och hade ett förhållande och sex med henne.
Det är ju motsvarigheten till det du eftersträvar.