Inlägg från: Anonym (Camilla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Camilla)

Smala tjejer som tänder på tjocka stora 100-120 kilos killar?

Kvinna strax under 40 år, 160 cm, 40 kg. Attraheras av män över 40 upp till ca 55 år och gillar stora män (även om det inte är avgörande eller nåt "krav").

Jag blir inte upphetsad av själva kroppsstorleken så jag kan inte svara på "vad som gör det så upphetsande".

Jag tycker att det är attraktivt med stora män. Om jag är attraherad av en man så brukar jag tända på honom. Om jag har sex med en man som jag är attraherad av och det känns rätt i övrigt så blir jag förhoppningsvis upphetsad. Men det är inte så att jag blir sexuellt upphetsad just på grund av att en man är lång och stor'/tjock. Så jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska svara på frågan. 

• Anonym (Camilla)
    Anonym (Inte tjockisar) skrev 2025-03-21 14:47:45 följande:

Att vara tjock är bara ok om det också finns stora muskler. En 120kgs tjock man är inte sexig alls. Men 120 kg muskler med en del fett...det är sexigt.

Jag gillar storleksskillnaden. Jag väger 30kg ungefär och är 132 lång/kort. Min ex var 190 och vägde 110. Lite lågt för den längden men med rutor på magen. 

Snyggaste männen jag vet är Hafthor Bjornsen och Brian Shaw (inte Eddie Hall...lite för tjock/kort/inte så snygg) 

Håller inte med. Jag gillar inte "muskelpaket" och hårda kroppar utan "kramgoa" män med viss övervikt. Typ Rolf Lassgård innan han gick ner i vikt. 
  • Anonym (Camilla)
    Stefano82 skrev 2025-03-21 19:04:51 följande:
    Jag är precis det du beskriver. Beskriver mig som kramgo kille.
    Okej, då vet vi. 
  • Anonym (Camilla)
    Anonym (Kille) skrev 2025-03-21 20:14:20 följande:

Man 36 188cm 143kg  och min sambo 175 83 när vi träffades var hon på 63kg ä, Så sambovikt o 2 barn senare. Hon älskar mig som jag är och har alltid gjort. Mina tidigare ex också vart nätta korta tjejer. Många kvinnor har inga problem med det så länge man kan charma dom och ge dom ett bra liv. 

Och va fan 100-120kg? Det är ju fan INGENTING lär sig charma tjejer med humor och intelligens istället. Lite självförtroende och du kommer få fler än bara en dejt. Jag lovar dig

Fast nu är ju inte frågan ifall smala kvinnor "har problem" med övervikt eller om vi älskar våra män utan om vi gillar och tänder på stora och tjocka män och varför i så fall. 

Inte heller har nån frågat hur man charmar tjejer eller får dejter, vad jag kan se? 
  • Anonym (Camilla)
    Faile skrev 2025-03-22 00:37:58 följande:

Låter mer som att du ( stor ) gillar småbyggda, så frågan är väl egentligen´vad händer den dagen hon blir gravid? Då är hon kanske inte smal och liten längre, så vad gör du då? 

Vad har det med stora män att göra? Skulle stora män generellt lämna sina gravida fruar eller vad menar du? 
  • Anonym (Camilla)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-03-23 15:50:00 följande:
    Det svåra är bara att veta om de var så överviktiga när de blev tillsammans, eller inte. Annars blev nog inte kvinnorna attraherade av deras kroppshydda. Men en kvinna lämnar sällan p.g.a att mannen går upp i vikt.

Sen finns det naturligtvis kvinnor som bortser kroppsvikten, då andra kvaliteter är mer betydelsefulla.
    Somliga av oss attraheras av stora/tjocka män. Min kille var överviktig nät vi träffades och jag blev attraherad av honom. Flera kvinnor här i tråden har svarat på liknande sätt. Så du kanske inte ska vara så säker på dina antaganden. 
  • Anonym (Camilla)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-03-23 18:29:19 följande:
    Det var ju det jag skrev på sista raden?
    Eller var det övervikten som attraherade dig, och inte personligheten?
    Jag är attraherad av både hans kropp och personlighet. Så nej, jag behöver inte "bortse från kroppsvikten". Hans kropp gör mig väldigt kåt och jag vill både titta på och ta på den hur mycket som helst. Jag tycker att han kropp är väldigt attraktiv. 

Nej, jag har inte fetisch för underhudsfett i sig. Men en kropp som har en viss övervikt med mage osv. är attraktiv enligt mig. Mycket mer attraktivt än smala killar med synliga muskler.
  • Anonym (Camilla)

Lägger in två bilder som exempel på vad just jag personligen tycker är en attraktiv kropp.

(Obs! Valde bilderna enbart som exempel på en kroppstyp. Vänligen bortse från politiken, då politisk tillhörighet, eller vilket parti personen på bilderna har representerat, inte är relevant i sammanhanget. Och nej, jag har aldrig träffat personen på bilderna och jag är inte intresserad av honom, ifall nån undrar det.) 

Jag kan även tycka att män som har lite mer övervikt är attraktiva. Hittar inga bra exempel just nu bara.

Var går gränsen, undrar kanske nån. Leif GW skulle jag säga är en liten aning för tjock i ansiktet för min smak men kroppen helt okej. Där är det lite på gränsen till när det börjar bli mindre attraktivt. Då är det mer så att personlighet kan överväga ett lite för tjockt ansikte. (Obs! Jag tycker INTE att Leif GW är snygg. Inte ful heller. Men han är alldeles för gammal för mig och lite för oborstad för min smak. Men om vi bara fokuserar på kroppstyp så skulle jag säga att där går min gräns för när personligheten får börja väga upp.)
  • Anonym (Camilla)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-03-24 18:11:08 följande:

Hon går ju för sjutton sönder om han försöker ha sex eller kramar för hårt.

Hon för smal, och han för stor! 

Varför skulle hon gå sönder? 
  • Anonym (Camilla)

Rolf Lassgård i filmen Jägarna. Nu snackar vi! 

Svar på tråden Smala tjejer som tänder på tjocka stora 100-120 kilos killar?