Hon blev gravid efter första träffen
Du vill inte bli pappa, men har ändå oskyddat sex med en kvinna du bara träffat en gång. Hur tänkte du att detta två saker skulle gå ihop?
Du vill inte bli pappa, men har ändå oskyddat sex med en kvinna du bara träffat en gång. Hur tänkte du att detta två saker skulle gå ihop?
När du låg oskyddat så visade du att du inte brydde dig. Känns ju väldigt falskt att i efterhand ställa krav på henne för ditt eget slarv.
Måste bara säga att jag verkligen förstår ditt beslut i att inte vilja ha en relation med denna kvinna (och då är jag kvinna själv)
Jag har så otroligt svårt att förstå hur man som kvinna kan välja att behålla ett barn som inte pappan vill ha. Vilken normalbegåvad människa sätter ett nytt liv till världen under sådana omständigheter? Ingen!
Man vill väl ändå ge barnet bästa förutsättningar till ett bra liv och vara önskat av bägge föräldrarna även om det givetvis inte finns garantier för att en relation håller livet ut även om barnet är önskat av bägge föräldrar men förutsättningarna är 100% bättre.
Så fruktansvärt gjort både mot dig och det ofödda barnet.
TS valde själv att ha sex utan skydd. Han blev inte våldtagen. Han är i denna sits pga sitt eget beteende. Sex med random kvinna han inte ens vet hela namnet på utan skydd.
Och det har jag stått för sedan första inlägget. Det var jävligt korkat av mig.
Fast hon är väl också fullt medveten om riskerna? Hon står för besluten för båda. Jag är redo för att ta konsekvenserna.
Det jag inte är redo för är att försöka skapa en relation med kvinnan. Hon har redan uppvisat att vi har alldeles för olika syn på livet.
Ja, och du vet att kvinnor har den rätten. Så varför är du arg på henne? Lägg ilskan där den hör hemma istället. På dig själv.