Oklar kille
Har svårt att se att killen är oklar. Han verkar tvärtom tydlig med vart problemet ligger och kommunicerar detta med dig TS. Du får situationen att handla om dig istället för hans dotter och hans reaktion på detta.
Har svårt att se att killen är oklar. Han verkar tvärtom tydlig med vart problemet ligger och kommunicerar detta med dig TS. Du får situationen att handla om dig istället för hans dotter och hans reaktion på detta.
Jag förstår såklart att det är tufft men vad jag inte förstår är att om man tycker om en person varför man ej vill inkludera personen i sitt liv. För om man vill gå in i en relation så kommer svåra stunder någon gång. Att dra sig undan folk man bryr sig om är inget bra tecken för mig.
Jag är ledsen för att han för några dagar sedan pratat framtid, att han tycker om mig och att han är min. Sen vänder han helt plötsligt för att barnet mår dåligt. Det handlar inte om barnet i sig, jag förstår att det är tufft. Tänker mer om han skyller på det för att han ångrat sig om oss.
Undrar även om jag ska ringa honom och i så fall hur länge ska man vänta? Eller ska jag vänta och se om han hör av sig. Men frågan är hur länge väntar man innan man ger upp.. Och ska man bara ge upp och låta allt rinna ut i sand när man kände en sån stark konnection på så många plan...
Hur länge har ni träffats?
Att du tänker att han skyller på att barnet mår dåligt för att inte ses är nog en osäkerhet som istället ligger i dig.
Vi har inte träffats länge och det är jag medveten om men ni vet ju inte exakt vad som sagts mellan oss eller så. Allt har känts bra från första stund. Enkelt. Inget jagande från något hålla osv.
Jag säger inte att det inte är så att det är det som påverkar honom säger bara att vissa är rädda för att såra och därför inte säger hela sanningen.
Självklart och om det nu lagt sig och han inte är intresserad mer är det ju bättre att säga det rakt ut istället för att prata oklart.
Ja ett sms kanske är bättre. Tack för tipset.