Oklar kille
Jag har haft kontakt med en kille under 1,5 månad nu vi träffades kanske för 1 månad sedan första gången. Vi har setts ganska intensivt men det har ändå inte varit enkelt att ses pga. att båda har barn sedan tidigare. Jag har ett och han två. dock har vi båda fixat tid för att ses korta stunder.Allt har gått väldigt snabbt och redan första veckan sa vi att vi tyckte om varandra. Allt har känts så naturligt och rätt och inte på ett creepy eller för snabbt sätt. Sedan start har det även känts som att vi båda varit på samma plan, ingen har behövt jaga den andra. Vi pratar mycket/planerar saker vi ska göra tillsammans och jag har känt mig ganska säker på honom trots att man aldrig kan veta då vi fortfarande är i dejtingfasen.
Han har även bjudit med mig på ett event om 3 veckor där även hans vänner kommer att vara.
Men häromdagen började han bete sig annorlunda. Han skriver inte som tidigare, han skriver knappt utan svarar mer på det jag skriver. Han berättar att det är nåt strul med hans dotter i skolan, tydligen andra barn som är elaka mot henne och att han mår dåligt på grund av det. Jag frågar om det är något mer iom att han betett sig annorlunda mot mig men jag får inget direkt svar. Jag frågar om han vill fortsätta ses då får jag till svar att "jag vet att han tycker om mig och att vara tillsammans med mig" sedan säger han är han är känslomässigt instabil pga. hans dotter och att det är svårt att förklara. Jag försökte skriva ett till meddelande men på det kom inget svar.
Jag har gråtit hela helgen nu dels för att jag lever i ovisshet, kommer han att höra av sig och i så fall när? Men också för att det känns som att han gett upp om oss. Vilket gör mig fruktansvärt ledsen. Jag har aldrig känt såhär för någon. Han har tagit mig med storm och nu vet jag varken in eller ut. Jag känner även att mycket är obesvarat och jag kan bara inte låta det ta slut på detta sättet. Jag tycker det mest rimliga vore att ses och prata eller eventuellt prata över telefon. För om han ej vill ses mer känner jag mig faktiskt lurad och besviken i hur man kan ge förhoppningar till någon på detta sett. Om jag inte hör något borde jag ringa honom och föreslå att ses? Eller vad hade ni gjort?
Hälsningar
Förvirrad själ..