Inlägg från: Anonym (Ringar i lådan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ringar i lådan)

Lätt chockad - förlovad 6 ggr

Men hur fort har de männen lovat bröllop i så fall? Är hon -eller de- religiösa eller något? Eller fick hon ringar av hallonsnören av några killar på mellanstadiet?

Idag är det svårt att få ens en man att vilja fria efter 5-10 år ihop så hur har detta gått till och är det ens sant eller har hon bara hittat på?

Jag kan inte säga vad du ska göra men jag har två ringar i lådan och jag var alldeles nöjd med nr 3 även om jag har höga krav.

• Anonym (Ringar i lådan)
    Anonym (Ge upp?) skrev 2025-03-17 06:41:12 följande:
    Två av förlovningnarna var på gymnasiet, sedan hade hon 2 i de tidiga 20 åren, hon var förlovad med pappan till hennes barn samt mannen hon var ihop med innan hon träffade mig. Hon fick sin ADHD diagnos och började medicinera där efter 5 förlovningen. Så hon kanske inte rikitogt är ?samma person? nu. Jag kör på eftersom jag älskar henne och jag har ju också ett bagag.
    Alltså var det ungefär som jag gissade med hallonsnörena.

Gymnasiet kan man väl räkna bort, det är ju barn som leker stora och försöker få sin valpkärlek till århundradets kärlekssaga, för att tröttna fem minuter senare.

Men det är sant om många med ADHD att de hoppar in med bägge fötterna och inte ser att det är ett träsk de landar i förrän det är för sent.
Svar på tråden Lätt chockad - förlovad 6 ggr