Inlägg från: Ezmeraldah |Visa alla inlägg
  • Ezmeraldah

Min tråd om ChatGPT borttagen

Vilket tjat om chatGPT. Vad är det som är så märkvärdigt? Grattis till att ha fått en ny kompis. 

Det finns en tråd om nån kärring som har sex med sin chatGPT. Ni kanske kan utbyta tankar? 

• Ezmeraldah
    Anonym (Ai) skrev 2025-03-19 18:09:45 följande:

Grejen är ju att jag frågade en moderator och hen sa att tråden ligger kvar och inte är borttagen. Det tycker jag är märkligt.

Fråga din chatGPT vad det beror på. Glöm inte att klistra in svaret här för alla är väldigt nyfikna. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Ai) skrev 2025-03-20 09:10:57 följande:
    Varför så otrevlig? Om det stör dig så mycket så håll dig borta från tråden. Eller du kanske använder tråden till att lätta på dina ofredsställda behov? Du kanske skulle testa ChatGPT som hon den andre tråden använder den till. det kanske skulle göra dig lite trevligare :)
    Jag vill gärna veta vad det är folk tycker är så fantastiskt med chatGPT och varför det är så viktigt att prata om det i trådar och berätta för okända om vad man gör med den. Det intresserar mig och jag hoppas att nån svarar på det. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (origo) skrev 2025-03-20 07:31:12 följande:

Om det är den tråden där en TS rekommenderar ChatGPT som sin bästa terapeut tycker jag inte det är konstigt att den tas bort. 

FL vill nog inte medverka till att sprida såna villfarelser och ha något medansvar för vilka konsekvenser att svar från ChatGPT kan få för en krisande människa.

Fast nja... Det finns väl betydligt "värre" trådar med mycket mer kontroversiella och moraliskt tveksamma (eller till och med farliga) teman som får ligga kvar...?? Så dumma är väl inte vuxna människor generellt att de skulle få för sig att en dator är bättre än terapi för att nån okänd skrivit det på nätet? Och i så fall kunde väl moderatorn kläckt ur sig det? Nja, jag tror inte riktigt på den teorin. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Ai) skrev 2025-03-20 11:35:48 följande:

Jag är mest nyfiken på varför det väcker så starka känslor hos dig? Till den milda grad att du måste vara otrevlig och nedsättande. 

Vi har ju förklarat varför vi tycker den är bra i flera svar. Vad exakt är det du inte förstår? Och på ett forum får man väl välja själv vad man vill prata om - det är ju det forum är till för.

Jag har också rätt till en åsikt om ChatGPT och jag tycker att det är barnsligt och konstigt. 
Svar på tråden Min tråd om ChatGPT borttagen