Min tråd om ChatGPT borttagen
Vilket tjat om chatGPT. Vad är det som är så märkvärdigt? Grattis till att ha fått en ny kompis.
Det finns en tråd om nån kärring som har sex med sin chatGPT. Ni kanske kan utbyta tankar?
Vilket tjat om chatGPT. Vad är det som är så märkvärdigt? Grattis till att ha fått en ny kompis.
Det finns en tråd om nån kärring som har sex med sin chatGPT. Ni kanske kan utbyta tankar?
Grejen är ju att jag frågade en moderator och hen sa att tråden ligger kvar och inte är borttagen. Det tycker jag är märkligt.
Denna tråd är borta:
https://www.familjeliv.se/forum/thread/83337371-chatgpt-ar-min-terapeut
Om det är den tråden där en TS rekommenderar ChatGPT som sin bästa terapeut tycker jag inte det är konstigt att den tas bort.
FL vill nog inte medverka till att sprida såna villfarelser och ha något medansvar för vilka konsekvenser att svar från ChatGPT kan få för en krisande människa.
Jag är mest nyfiken på varför det väcker så starka känslor hos dig? Till den milda grad att du måste vara otrevlig och nedsättande.
Vi har ju förklarat varför vi tycker den är bra i flera svar. Vad exakt är det du inte förstår? Och på ett forum får man väl välja själv vad man vill prata om - det är ju det forum är till för.