• Anonym (Ai)

Min tråd om ChatGPT borttagen

Moderator: kan du se tråden? Jag kan inte se den alls längre men när jag söker på google kommer den upp men när jag sen trycker på den i Google så hamnar jag på familjeliv och då står det: hoppsan sidan du sökte finns inte? 

Ser ni den i flödet? Kan ni svara i den så ser vi vad som händer? 

känns så synd att den är borta/inte syns..

• Svar på tråden Min tråd om ChatGPT borttagen
  • Anonym (Alltså)
    Anonym (Ai) skrev 2025-03-19 10:03:52 följande:
    Ja precis. Känns inte helt bekvämt att den bara är borta. hoppas fl tar tag i detta.
    Varför känns det "inte bekvämt"? De är väl i sin fulla rätt att ta bort trådar på sin egen sida, eller?
  • Anonym (Ai)
    Anonym (Alltså) skrev 2025-03-19 12:16:41 följande:
    Varför känns det "inte bekvämt"? De är väl i sin fulla rätt att ta bort trådar på sin egen sida, eller?
    På sin egen sida ja. Men jag skapade tråden och har få minsann inte tagit bort den. Skulle gärna vilja ha ett svar från familjeliv. Att en tråd bara försvinner tycker jag verkar lite oroväckande. 
  • Anonym (f)
    Anonym (Ai) skrev 2025-03-19 14:50:06 följande:
    På sin egen sida ja. Men jag skapade tråden och har få minsann inte tagit bort den. Skulle gärna vilja ha ett svar från familjeliv. Att en tråd bara försvinner tycker jag verkar lite oroväckande. 
    Inte direkt. Det kan vara trevligt att få svar men du får väl skicka ett PM till Forumvärden så denne kan "undersöka" men inte återkomma. De har full rätt att radera trådar utan att det är oroväckande.
  • Anonym (Alltså)
    Anonym (Ai) skrev 2025-03-19 14:50:06 följande:
    FL är ju deras sajt, inte din. De tar därför bort trådar som de finner opassande. Varför är det oroväckande? De kanske tycker att det är olämpligt att folk rekommenderar att använda ChatGPT som en terapeut. Eller så raknas det som reklam. Ibland tar de bort trådar, jag tycker inte att det är oroväckande. De äger sajten och modererar den efter sitt eget tycke, precis som alla andra plattformar.
  • Anonym
    Anonym (Alltså) skrev 2025-03-19 15:41:34 följande:
    FL är ju deras sajt, inte din. De tar därför bort trådar som de finner opassande. Varför är det oroväckande? De kanske tycker att det är olämpligt att folk rekommenderar att använda ChatGPT som en terapeut. Eller så raknas det som reklam. Ibland tar de bort trådar, jag tycker inte att det är oroväckande. De äger sajten och modererar den efter sitt eget tycke, precis som alla andra plattformar.
    Jag håller med dig och man kunde ju lätt tro att det skulle vara så, fast de modererar enligt vilka anmälningar som de får in och inte ens läser, snarare.

Men i övrigt håller jag med. Deras forum är såklart ingen demokrati.
  • Anonym (f)
    Anonym skrev 2025-03-19 15:48:19 följande:
    Jag håller med dig och man kunde ju lätt tro att det skulle vara så, fast de modererar enligt vilka anmälningar som de får in och inte ens läser, snarare.
    Lever du i tron om att allt som anmäls tas bort?
  • Ezmeraldah

Vilket tjat om chatGPT. Vad är det som är så märkvärdigt? Grattis till att ha fått en ny kompis. 

Det finns en tråd om nån kärring som har sex med sin chatGPT. Ni kanske kan utbyta tankar? 

• Anonym (Ai)
    Ezmeraldah skrev 2025-03-19 16:07:32 följande:

Vilket tjat om chatGPT. Vad är det som är så märkvärdigt? Grattis till att ha fått en ny kompis. 

Det finns en tråd om nån kärring som har sex med sin chatGPT. Ni kanske kan utbyta tankar? 

🤣🤣🤣
  • Anonym (Ai)

Grejen är ju att jag frågade en moderator och hen sa att tråden ligger kvar och inte är borttagen. Det tycker jag är märkligt.

• Ezmeraldah
    Anonym (Ai) skrev 2025-03-19 18:09:45 följande:

Grejen är ju att jag frågade en moderator och hen sa att tråden ligger kvar och inte är borttagen. Det tycker jag är märkligt.

Fråga din chatGPT vad det beror på. Glöm inte att klistra in svaret här för alla är väldigt nyfikna. 
Svar på tråden Min tråd om ChatGPT borttagen