Avblockad
Mitt ex har efter 2 månader tagit bort blocken på Whatsapp. Vad innebär det?
Mitt ex har efter 2 månader tagit bort blocken på Whatsapp. Vad innebär det?
Att han tagit bort blocken
Fråga honom
Varför blev du blockad ?
Blev han jagad av dig och blockade dig så har han kanske avblockeeat för att han vill att du hör av dig. För sitt eget ego högst troligt.
Hen har kommit över dig.
Det innebär att ni är tillsammans igen. Gå till närbutiken och låna kartonger, du ska flytta snart.
Att exet tänker att du nog släppt det och räknar med att du inte kommer höra av dig om det inte är något väldigt särskilt/viktigt.
Att exet tänker att du nog släppt det och räknar med att du inte kommer höra av dig om det inte är något väldigt särskilt/viktigt.
Att han inte längre bryr dig om dig
Att han är trött på att bråka
Att han är vuxen
Att han hoppas du är vuxen
Att han skiter I dig
Att han gått vidare
Att han har ny tjej
Att du är oviktig
Att han hoppas att du inte ser det
Att han blivit tvingad till det
För att andra frågar varför du är blockad
Etc etc
Att blocka/avblocka är i sig en företeelse som endast förekommer mellan 2 omogna individer som inte fungerar varken tillsammans eller som vuxna myndiga individer.
Att blocka/avblocka är i sig en företeelse som endast förekommer mellan 2 omogna individer som inte fungerar varken tillsammans eller som vuxna myndiga individer.
Det behöver inte vara att man är omogen. Man kan vara rädd för personen.
Ts jag tror han/hon kommit över dig bara. Det är liksom inte lika jobbigt längre och därför behövs inte blocken.
Men kan ju också vara att han/hon ångrar sig. Du känner personen bäst så du vet väl.