Män - bli tillsammans med någon utan livmoder?
Nu finns det tyvärr inga kvinnor som tänder på en morfar, så även om jag ville ha fler barn så hade inte det spelat någon roll.
Såklart kan man väl tända på en morfar! Tänker jag iaf som är 40 och har ett vuxet barn (för ung för att bli pappa enligt mig, men saker kan ju hända och då löser man det). Det är charmigt. Nu är jag inte singel men jag skulle sett det som något sött och fint om jag varit det. Särskilt om det var en närvarande och fin morfar som jag vill bli som farmor. Och känner mig heller inte ett dugg mindre attraktiv än mina tjejkompisar med småbarn eller ännu inga barn för att jag har två, snart tre barn som vuxit om mig ☺️ mer kärlek i livet bara. Man blir ju inte automatiskt skröplig för att man började tidigt! Jag hoppas du hittar någon som älskar eller iaf är helt cool med att du är morfar.
Samma med TS, men har fått många svar så kanske inte behövs ett till (och jag är kvinna). Blir man kär så blir man kär och då spelar det mindre roll, då löser man det mesta! Vill han jättegärna ha egna barn så är det väl ingen bra matchning, men finns många som inte tycker egna barn är det viktigaste i livet, eller som har de barn de vill ha och är nöjda och glada. Det blir nog inga större problem!
Kärlek och styrka till er båda ❤️