Inlägg från: Anonym (Smeka bröst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smeka bröst)

Gift man kysste mig

Tycker inte du ska övertolka.

Jag är själv man och gift och jag smeker ofta mina kvinnliga kollegor på brösten, men det är mest bara kollegialt, betyder inte att jag vill bli ihop med dem eller så.
    Vi gör ett bra jobb ihop och då vill jag visa det, sedan är det ju alltid mysigt att smeka lite brön då och då.

Tycker inte du ska göra så stor sak av detta. 

• Anonym (Smeka bröst)
    Anonym (Hållger) skrev 2025-03-26 20:31:40 följande:
    Är du på riktigt? Det låter högst onormalt och gränsande till sexuella trakasserier att ta kvinnor på brösten, om man inte har en kärleksrelation. Du borde vara försiktig med det där, du kan bli anmäld.

"Grab them by the pussy", som presidenten sa.
    Alltså det är ingen som tvingar dem att jobba åt mig - de kan säga upp sig när de vill. 

Kärleksrelation vet jag inte om jag vill kalla det, men jag gillar ju jäntorna, och nog ser de granna ut, det får jag medge. Så länge de är mina anställda ska de inte behöva oroa sig för framtiden i alla fall. 
  • Anonym (Smeka bröst)
    Anonym (Fs) skrev 2025-03-26 23:27:22 följande:
    Jag brukar slicka fitta på tjejerna på kontoret,, mysigt,,
    Det är precis det jag menar, i vårt samhälle ska precis allting sexualiseras och skambeläggas, till och med något så oskyldigt och naturligt som att slicka en kollegas eller, som i mitt fall, anställds fitta ska misstänkliggöras och ses som något fult och skamligt! 
Svar på tråden Gift man kysste mig