Inlägg från: Anonym (Fs) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fs)

Gift man kysste mig

Anonym (Nope) skrev 2025-03-26 15:29:00 följande:
    Right, till den dagen du åker dit för sexuella trakasserier ja. Att du inte gjort det redan tolkar jag som att du hittar på.
    Jag brukar slicka fitta på tjejerna på kontoret,, mysigt,,
  • Anonym (Fs)
    Anonym (Smeka bröst) skrev 2025-03-26 21:22:06 följande:
    Alltså det är ingen som tvingar dem att jobba åt mig - de kan säga upp sig när de vill. 

Kärleksrelation vet jag inte om jag vill kalla det, men jag gillar ju jäntorna, och nog ser de granna ut, det får jag medge. Så länge de är mina anställda ska de inte behöva oroa sig för framtiden i alla fall. 
    Ha ha,,galning! Har du förresten sett ormens väg på hälleberget? Undrar varför jag tänkte på den,,?
  • Anonym (Fs)
    Anonym (Smeka bröst) skrev 2025-03-27 16:22:46 följande:
    Det är precis det jag menar, i vårt samhälle ska precis allting sexualiseras och skambeläggas, till och med något så oskyldigt och naturligt som att slicka en kollegas eller, som i mitt fall, anställds fitta ska misstänkliggöras och ses som något fult och skamligt! 
    Ja samhällsklimatet är hemskt nu för tiden! jag tycker det är mysigt att slicka kontorstjejens fitta,,minns när jag var ung o gjorde proppellern på nån fest , alla blev glada, har tilloch med fått napp på fest efter lite uppvisning,, mu ringer tanterna polis om man är generös med en titt,,
Svar på tråden Gift man kysste mig