• Anonym (R)

Hon vill bara kramas

Har nyss börjat dejta en tjej, vi är bägge under 30. Hon ligger gärna i sängen och kramas men vill absolut inte att jag gör hennes bröst eller rumpa. Är det vanligt? Har aldrig stött på det tidigare. Vi har förstås inte haft sex än.

• Svar på tråden Hon vill bara kramas
  • Anonym (Undrar)

Hon kanske bara inte är redo för sex ännu. Vet du om hon är oskuld?

• burleskburkläsk

Du kan tydligen inte prata med henne om detta men klämma här och där det skall du...

TS, hon förtjänar nån bättre än dig men du kan ju alltid vakna upp och bättra dig...

• Martins07

Hur lång tid har ni varit ihop? Det är kanske för tidigt. 
    Fundera på att lämna henne.

• Anonym (Vänta)

Bara vänta, hon är inte redo för sex än. Inte alla gillar att göra samlag snabbt. 
    Vi väntade några år innan vi hade sex (vi båda var runt 18) och sex hade bara vid 24 år. Det var innan bröllopet, ingen religion eller så. Vi var båda osäker och när det tid kom, allt var toppen. O jag är gift med honom snart i 20 år. 

Kanske många tänker det är konstigt, men själv kunde jag aldrig ligga med någon snabbt eller ha sex på första dejt. 

• Anonym (R)

Ok, jag hade inte nödvändigtvis betraktat det som sex när man ligger och kramas med kläderna på om man för händer över bröst och rumpa. 

• Anonym (Tecken i tiden)
    Anonym (R) skrev 2025-03-27 11:27:58 följande:

Ok, jag hade inte nödvändigtvis betraktat det som sex när man ligger och kramas med kläderna på om man för händer över bröst och rumpa. 

Fast det är väl ett tydligt tecken på att du försöker inleda sex.
  • Spucks
    Anonym (R) skrev 2025-03-27 11:27:58 följande:

Det var flera som frågade hur länge ni har dejtat. Varför svarar du inte på det?
  • Anonym (Hej ts)

Hur många gånger har ni sets och under hur lång tid? Det tror jag är den stora faktorn här, hon vill antagligen känna sig lite mer säker på att ni dejtar seriöst innan mer sexuella grejer sker. Dvs, ta det lite långsamt. 

Är min gissning i alla fall. 

• Anonym (Monika)
    Anonym (K) skrev 2025-03-26 19:22:36 följande:

Hon är inte så intresserad av dig som partner, mer som vän.

Nä, du har fel.
    Först måste man ha sex något år. SEN vill man bara vara vän. Då är man nöjd och less på mannen.
  • Anonym (R)
    Anonym (Tecken i tiden) skrev 2025-03-27 12:07:46 följande:
    Fast det är väl ett tydligt tecken på att du försöker inleda sex.
    Vi har dejtat i 6 veckor. Vi har setts varje helg under den tiden. 
Svar på tråden Hon vill bara kramas