• Anonym (Hm)

Hår

Tycker att du är orimlig i detta.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Ap7) skrev 2025-03-26 21:28:11 följande:
    Här har du bara fel. Man kan inte styra vad man attraheras av. Möjligtvis kan man ljuga om det för flickvännen.
    Han kan inte kräva att hon inte får göra som han vill. Om man är så ytlig att attraktion till henne endast sitter i håret så...
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2025-03-28 13:32:39 följande:
    Frågar jag honom själv så säger han att han älskar mig för den jag är.
    Och att om jag mår bra och är nöjd så mår han bra och är nöjd.
    Han har också sagt att han tycker jag är fin,men har inte pekat ut något i mitt utseende som är särskilt utmärkande som attraktivt. Utan det är helheten.
    Men vi är ju också lite äldre (50+) och då går man nog inte längre lika mycket efter utseendet som när man är yngre.
    Du har en klok och trygg man.
  • Anonym (Hm)
    KimLinnefeldt skrev 2025-03-28 15:53:36 följande:

Hon måste få ha sitt hår som hon vill. Du försöker tvinga henne att ha håret som du vill.

Man kan tänka och känna saker men måste inte alltid agera ut dem. Du borde ha nöjt dig med att säga att du föredrar långt hår, men att du älskar henne och åtrår henne i alla hårlängder. Ljug om det behövs, så himla viktigt är det ju inte.

Det finns ett spel som en del bedriver i en relation. De gör sig mindre attraktiva för att testa att partnern verkligen älskar dem. De kanske har anknytningsproblem, haft svårt som barn att få den kärlek de behövde, upplevde att den var villkorad.

Om du vill leva med den här kvinnan, så ös kärlek över henne. Oberoende av hårlängd.

Bra inlägg.
Svar på tråden Hår