Hår
Tjena.
Jo det är så att min tjej hade ett otroligt långt och skitfibt hår. Hon var så galet sexig i det och jag älskade det verkligen. Jag har berättat hur mycket jag gillar det och att jag inte tänder riktigt på tjejer med kort hår.
Och det är just det. Nu har hon börjat klippa av det. Mer och mer för varje vecka. Och är nu kanske en decimeter långt vilket jag tycker är aldeles för kort.
Hon frågar om jag tycker om det och jag svarar att jag gillar inte kort hår. Vi grälar och en vecka senare är det ännu kortare. Nu under en dejtkväll som vi precis kommit hem från sa hon att hon kanske klipper av allt och snaggar sig totalt. Vilket jag sa rätt ut att jag inte kommer vara attraherad av henne längre då. Hon blev ju inte glad och sa att jag borde älska henne ändå, vilket jag svara att jo älskar dig gör jag väll ändå men jag kommer inte vara attraherad av dig. Hon tyckte dock det var orimligt att jag måste vara attraherad och älska henne oavsätt vad hon gör med sitt yttre. Och att hon gör som hon höll. Jag höll med och sa nått i stil med Ja du gör vad du vill, det är ditt val om du vill att jag ska vara attraherad av dig eller inte.
Nu sitter vi i var sitt hörn av soffan som jag kommer att få sova i inatt. Men hisst fan är det inte jag som är orimlig i detta?