Hår
Hade inte heller velat sexa med en manlig partner som odlade illaluktande buskaskägg, blev överviktig med ölmage eller annat som jag finner oattraktivt och äckligt rentav.
Vet dock inte om detta är jämförbart med huvudhår. Människor har olika kvalitet på håret och det är många av oss som inte kan ha midjelångt hår, hur mycket vi än hade velat, eftersom vi inte har tjocka hårstrån eller tillräckligt många strån på hjässan för att detta ska se snyggt ut.
Som medlemmen Molly redan var inne på kan långt hår ofta bli tunt, slitet och flygigt ju längre det växer och sånt är varken snyggt eller hälsosamt för håret.
Jag kan förstå att vissa bara vill ha det till axlar eller till hakan. Min egen hårlängd täcker skuldrorna men längre än så kan jag inte ha det innan det blir glest och uttunnat i topparna. Det ser verkligen inte snyggt ut med håligheter där längst ner.
Ens eget hår hade faktiskt blivit mycket fylligare och finare om det endast nådde ner till axlarna eller halsens slut. Men sånt bryr sig inte män om. En del av er verkar ha noll kunskap om hår och olika hårtyper. Det enda som räknas i ert inskränkta perspektiv är tydligen det manliga blickfånget (the male gaze) och er egen ytliga libido.