• Anonym (ft)

Hjälp, jag är en no-lifer!!!!

Anonym (Anonym) skrev 2025-03-27 00:38:39 följande:

Du har fått många svar förut i dina trådar. 

Kan du uppge några av ts trådar? Vill bara se så det inte är mina du syftar på?
  • Anonym (ft)
    Anonym (Nej) skrev 2025-03-27 15:05:23 följande:
    Använder du bindestreck där det inte ska vara?
    Använder du uttryck som ruttna bort i passivitet?

Om du inte gör det är det inte dina trådar.
    Kan du länka trådarna istället?

Jag har nog skrivit en gång att "jag ruttnar bort i min passivitet.
    Och vad gällande bindestreck så har ag säkert med råkat göra lite galet vad gällande det ibland med.

Men då du är så säker på din sak, så länka trådarna eller skriv vad dom heter så jag kan kolla?
  • Anonym (ft)

eller.. av* minns inte vilket jag skrev just då-

• Anonym (ft)
    Anonym (Nej) skrev 2025-03-27 19:33:30 följande:
    Det spelar ingen roll. Förklarade bara för någon att det inte var dennes trådar som åsyftades. Nu vill du ju bara bråka. Har inte skrivit något av vad du skriver. Bättre att återgå till TS.

Mina trådar brukar bli borttagna jäkligt ofta. 

Nej, jag tror inte på dig. Du får komma med bevis, annars kommer du endast med skuldbeläggande och skitsnack och försöker förminska ts i olika trådar och försöker skapa en falsk uppfattning i syfte om att misskreditera ts i olika trådar genom att hålla på såhär. 

Du är elak. Och du kan inte komma med bevis. Kanske du skulle stänga av datorn och ge dig ut istället för att komma med anklagelser på nätet. Det är skönt ute och kommer bara bli bättre framöver så gör något vettigt med ditt liv istället för att jävlas med olika trådskapare.

Svar på tråden Hjälp, jag är en no-lifer!!!!