• Nandez

Robinson 2025 Vår

Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.

Väl mött😀

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2025 Vår
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-05-27 19:57:41 följande:

Håller med Sara om Kais han är elak när det inte går som han själv vill.

Måste ha missat, Jag uppfattade mer att Sara ville splittra, hon spelar också precis som alla andra
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-05-27 20:01:24 följande:
    Sophie har hållit sina arm om ryggen på Kais sen hon kom in på Robinson. Jag gillar inte alls henne. Vissa gånger ser man att hon underskattar några andra deltagare med sin mörka blick som kameran fångar på henne.
    Vad menar du?
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-05-27 20:18:41 följande:
    Vad menar du?
    Precis det jag skrivit. När Sophie kom in i Robinson så gick hon direkt i Kais och Aarons pakt. 

Hon vill som killarna ha ut Christoffer, Juliette, Pål. Kais och Aaron har lindat henne i deras pakt.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-05-27 20:01:24 följande:
    Sophie har hållit sina arm om ryggen på Kais sen hon kom in på Robinson. Jag gillar inte alls henne. Vissa gånger ser man att hon underskattar några andra deltagare med sin mörka blick som kameran fångar på henne.
    Ja,jag har också lite svårt för henne.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-05-27 20:12:58 följande:
    Tycker att alla försöker påverka varandra, Kais kan ju ha frågat henne om råd
    Jo,i och för sig.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-05-27 20:39:54 följande:
    Precis det jag skrivit. När Sophie kom in i Robinson så gick hon direkt i Kais och Aarons pakt. 

Hon vill som killarna ha ut Christoffer, Juliette, Pål. Kais och Aaron har lindat henne i deras pakt.
    Ok, det gjorde hon. Och Sara gick direkt till syd och deras pakt precis son Sophie, ser inte skillnaden.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-05-27 21:24:29 följande:
    Jo,i och för sig.
    Vi vet ju inte vad som föregick det korta klippet som visades
  • molly50
    Nandez skrev 2025-05-27 21:59:23 följande:
    Vi vet ju inte vad som föregick det korta klippet som visades
    Nej,det har du rätt i. Men oavsett så kunde hon ju ha sagt att valet är hans.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-05-27 22:07:07 följande:
    Nej,det har du rätt i. Men oavsett så kunde hon ju ha sagt att valet är hans.
    Han kanske frågade vem hon tyckte när hon sa så. Sydarna pratade också vem dom skulle välja. Menar att det är lika åt båda hållen
  • Anonya

Jag har inte läst här förrän för några dagar sedan, så vet inte om ni diskuterat hemliga immuniteter. Galet att Aron fått tag på så många att han varit klar för finalvecka redan med två öråd kvar (förutom om han hamnat i utslagstävling och förlorat där då). 

Läste att när Aron gav bort sina två immuniteter till David och Andreas i det andra laget, hade Anders frågat sin chef om det är tillåtet. Det var det tydligen. Går ju inte heller att förutse alla situationer och göra upp regler för det. Hoppas de inte tillåter det nästa säsong. 

Den jag framför allt inte vill vinner är Aron. Kais den andra jag inte vill se vinna. 

Svar på tråden Robinson 2025 Vår