• Nandez

Robinson 2025 Vår

Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.

Väl mött😀

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2025 Vår
  • molly50
    Nandez skrev 2025-05-27 22:34:40 följande:
    Han kanske frågade vem hon tyckte när hon sa så. Sydarna pratade också vem dom skulle välja. Menar att det är lika åt båda hållen
    Så är det ju. Jag tycker bara det är fel att pakta. De tävlar ju ändå bara för sig själva nu. Inte för ett lag.4I slutänden så kommer de ändå inte att bry sig ett skvatt om sina paktkompisar.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-28 00:05:22 följande:
    Så är det ju. Jag tycker bara det är fel att pakta. De tävlar ju ändå bara för sig själva nu. Inte för ett lag.4I slutänden så kommer de ändå inte att bry sig ett skvatt om sina paktkompisar.
    Så sant som du skriver. Den som vinner det hela skiter i sina paktare framöver. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-05-28 01:36:35 följande:
    Ja,precis.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-05-28 00:05:22 följande:
    Det hjälper dom att komma långt, paktning är en del av Robinson på gott och ont. Alla vet att bara 1 vinner. Att pakta är inget nytt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-05-28 01:36:35 följande:
    Det gör dom, självklart. Men pakten hjälper dom långt i tävlingen, alla paktar
  • molly50
    Nandez skrev 2025-05-28 18:00:08 följande:
    Det hjälper dom att komma långt, paktning är en del av Robinson på gott och ont. Alla vet att bara 1 vinner. Att pakta är inget nytt
    Så är det ju. Jag tycker bara dte känns så onödigt när de ändå bara tävlar för sig själva nu.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-05-28 19:35:15 följande:
    Så är det ju. Jag tycker bara dte känns så onödigt när de ändå bara tävlar för sig själva nu.
    Okej
Svar på tråden Robinson 2025 Vår