• Nandez

Robinson 2025 Vår

Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.

Väl mött😀

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2025 Vår
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-06-01 21:26:52 följande:
    Jag vet inte. Men får lite samma känsla som när Micke vann Farmen.
    De som är mest högljudda och beter sig mest illa verkar vara de som produktionen vill ska vinna.
    Det skulle bli ett ramaskri om det var uppgjort, övriga deltagare skulle inte accedptera det
  • Jhannis
    Anonym (H) skrev 2025-06-01 21:30:07 följande:
    Hoppas att du börjar må bättre
    {#emotions_dlg.flower}
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-06-01 21:29:18 följande:
    Precis håller med dig där. Det deltagare som varit framför kameran mest och det som paktat mest så ja jag tror också på att det är uppgjort.

Tävlingsbanorna är manipulerade så att antingen vinner Kais eller Aaron...Nu i och med att Kais var immun så skulle han inte få komma så långt bara för att.
    Det är omöjligt att göra så
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-06-01 21:29:18 följande:
    Precis håller med dig där. Det deltagare som varit framför kameran mest och det som paktat mest så ja jag tror också på att det är uppgjort.

Tävlingsbanorna är manipulerade så att antingen vinner Kais eller Aaron...Nu i och med att Kais var immun så skulle han inte få komma så långt bara för att.
    Ja,jag vet inte. Jag säger inte att det är så. Bara att det känns så.
    Och skulle det komma fram att så är fallet så lär de förlora tittare på det.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-06-01 21:30:12 följande:
    Lätt och manipulera banorna av produktionen.
    Dom andra deltagarna skulle inte acceptera nåt sånt
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-06-01 21:31:27 följande:
    Tack att du har samma tankesätt som jag.
    Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-06-01 21:31:40 följande:
    Det skulle bli ett ramaskri om det var uppgjort, övriga deltagare skulle inte accedptera det
    Om det är uppgjort så kommer inte ens Anders att veta om det och garanterat inte någon annan av deltagarna. Produktionen väljer sina favoriter, ger dem massor av tv tid, ber dessa att göra allt för att förstöra för andra.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-06-01 21:33:55 följande:
    Ingen skulle söka till produktionen om det var så
  • molly50
    Nandez skrev 2025-06-01 21:31:40 följande:
    I och för sig. Och inte tittarna heller. Men man börjar ju undra när samma personer,från samma pakt,vinner hela tiden.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-06-01 21:33:55 följande:
    Jag säger inte heller att det är så, men det går lite tankar åt det hållet.
Svar på tråden Robinson 2025 Vår