• Nandez

Robinson 2025 Vår

Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.

Väl mött😀

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2025 Vår
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-06-02 19:58:58 följande:
    Ja. Men förstår inte varför det ska vara pussel med i alla tävlingar. Eller i många,i alla fall. Det känns som att det gynnar de som har lätt för så´nt.
    Japp
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-06-02 19:51:19 följande:
    Ok, då hade du förmodligen inte sökt till programmet 
    Nej absolut inte att jag skulle söka med på program med många deltagare där man ska samsas om sovplatserna. Och inte annars heller att jag skulle vela vara med då jag har matallergi. Det skulle inte fungera Rynkar på näsan
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-06-02 19:58:58 följande:
    Ja. Men förstår inte varför det ska vara pussel med i alla tävlingar. Eller i många,i alla fall. Det känns som att det gynnar de som har lätt för så´nt.
    Skrattar jag tror att produktionen inte vågar sätta tyngre tävlingar så det stackars deltagarna inte sliter ut sig. 

Som jag sagt det tidigare så skulle Australiens och Finlands Robinson skratta åt Sveriges Robinson tävlingar.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-06-02 20:05:23 följande:
    Skrattar jag tror att produktionen inte vågar sätta tyngre tävlingar så det stackars deltagarna inte sliter ut sig. 

Som jag sagt det tidigare så skulle Australiens och Finlands Robinson skratta åt Sveriges Robinson tävlingar.
    Ja,man kan ju börja undra. Har inte sett andra Robinson.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-06-02 20:07:53 följande:
    Ja,man kan ju börja undra. Har inte sett andra Robinson.
    Robinson Australien finns på tv 4 play. Den finska Robinson har jag kollat på tv då jag ser det finska kanalerna här.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-06-02 20:21:01 följande:
    Robinson Australien finns på tv 4 play. Den finska Robinson har jag kollat på tv då jag ser det finska kanalerna här.
    Ok. Kan ju kolla play då. De finska kanalerna har jag inte. Då måste jag nog betala för det.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-06-02 21:28:38 följande:
    Ok. Kan ju kolla play då. De finska kanalerna har jag inte. Då måste jag nog betala för det.
    Kan vara så att det Finska kanalerna kostar söderut. Jag bor så nära Finland så det kommer per automatik. Har bara 1 km till Finland.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-06-02 21:37:31 följande:
    Kan vara så att det Finska kanalerna kostar söderut. Jag bor så nära Finland så det kommer per automatik. Har bara 1 km till Finland.
    Ja,om de inte ingår i det paketet man har hos sin tv-operatör så skulle jag tro att man får betala extra för det.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-06-02 20:01:23 följande:
    Nej absolut inte att jag skulle söka med på program med många deltagare där man ska samsas om sovplatserna. Och inte annars heller att jag skulle vela vara med då jag har matallergi. Det skulle inte fungera Rynkar på näsan
    Förstår det

Jag skulle inte vilja vara med i tv
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-06-02 20:05:23 följande:

Lite konstigt att tävlingarna är så olika
Svar på tråden Robinson 2025 Vår