Dricker era män alkohol varje dag?
Dricker era män vin varje dag? Alkohol?
Min man gör det.
Dricker era män vin varje dag? Alkohol?
Min man gör det.
Nej, ytterst sällan.
Är ingens man på det sättet - men hon förstår verkligen inte hur mycket jag dricker.
Tyvärr, för oss båda men om hon visste så skulle jag vara singel.
Nej, det gör han inte.
Nej det gör han absolut inte. Max en gång i veckan, knappt det heller. Men det gör inte jag heller å andra sidan. jag skulle aldrig kunna tänka mig att leva men någon som drack så gott som dagligen. Det räcker att mina föräldrar gjorde det. Det har verkligen gett mig avsmak.
Nej det gör han absolut inte. Max en gång i veckan, knappt det heller. Men det gör inte jag heller å andra sidan. jag skulle aldrig kunna tänka mig att leva men någon som drack så gott som dagligen. Det räcker att mina föräldrar gjorde det. Det har verkligen gett mig avsmak.
Min sambo gör det. Han blir tjatig av det. På det depr. Ibland går han ej ut på tre dagar. Han ligger i sängen hela dagen.
Jag dricker inte en droppe och jag springer mycket utomhus.
Han dricker lite några ggr om året.
Absolut inte.
Absolut inte.