• Anonym (Alkohol?)

Dricker era män alkohol varje dag?

Dricker era män vin varje dag? Alkohol? 

Min man gör det. 

• Svar på tråden Dricker era män alkohol varje dag?
  • Anonym (Kom på något bättre ora)
    Skål
  • Anonym (Jaha)

Är ingens man på det sättet - men hon förstår verkligen inte hur mycket jag dricker.
    Tyvärr, för oss båda men om hon visste så skulle jag vara singel.

• Anonym (Nix)

Nej det gör han absolut inte. Max en gång i veckan, knappt det heller. Men det gör inte jag heller å andra sidan. jag skulle aldrig kunna tänka mig att leva men någon som drack så gott som dagligen. Det räcker att mina föräldrar gjorde det. Det har verkligen gett mig avsmak.

• Anonym (Alkohol?)
    Anonym (Nix) skrev 2025-03-30 22:26:35 följande:

Nej det gör han absolut inte. Max en gång i veckan, knappt det heller. Men det gör inte jag heller å andra sidan. jag skulle aldrig kunna tänka mig att leva men någon som drack så gott som dagligen. Det räcker att mina föräldrar gjorde det. Det har verkligen gett mig avsmak.

Min sambo gör det. Han blir tjatig av det. På det depr. Ibland går han ej ut på tre dagar. Han ligger i sängen hela dagen.

Jag dricker inte en droppe och jag springer mycket utomhus. 

• Anonym (Alkohol?)
    Anonym (Nix) skrev 2025-03-30 22:26:35 följande:

Berätta vad du upplevde med att de drack? 
  • Anonym (Petra)

Han dricker lite några ggr om året.

• Anonym (Alkohol?)
    Anotherone skrev 2025-03-31 09:01:14 följande:

Absolut inte. 

Anses det tabu visst att dricka varje dag?
Svar på tråden Dricker era män alkohol varje dag?