• Melonsorbet111

Stora blygdläppar - vad tycker ni män?

Jag har lyckats få till en träff med en man jag varit intresserad av ett tag. vi ska ses för att ha sex. vi har skickat bilder och sextat så attraktionen är väldigt hög åt båda håll. 

Men, jag skäms så mycket över att jag har blygdläppar som hänger utanför?säkert 2-3cm.

Jag ser nog ganska bra ut i övrigt (får ofta höra det iaf) men känns som att jag ?lurar? honom när jag sedan kommer och ser ut så där nere? 

Jag vet att han älskar att slicka osv så känns ännu mer fel att komma dit och se ut så. Känner typ att jag borde ställa in?

Jag vet att det är individuellt men ändå, är det en super turnoff? Kommer han känna sig lurad? :(

• Svar på tråden Stora blygdläppar - vad tycker ni män?
  • Anonym (Oviktigt)

De flesta bryr sig inte nämnvärt, sen vissa går igång extra på stora och andra på mindre.

Som kvinnor och kukar ungefär.

Glöm det och fokusera på att ha det gött istället!

• Anonym (W)

Antar att det inte är din första man. Vad är din erfarenhet sedan tidigare?

• Anonym (A)
    Anonym (Oviktigt) skrev 2025-04-01 21:31:08 följande:

De flesta bryr sig inte nämnvärt, sen vissa går igång extra på stora och andra på mindre.

Som kvinnor och kukar ungefär.

Glöm det och fokusera på att ha det gött istället!

Håller med
  • Anonym (Hh)

Jag har också stora blygdläppar och dessutom ett fult födelsemärke som ser ut som att jag har en svart bullig och skrovlig fläck där nere. Jag tycker själv att jag är otroligt ful där, rent av motbjudande. Men jag har haft över 50 partners, mest män men också några kvinnor och ingen har någonsin kommenterat hur det ser ut annat än att jag smakar gott. Oroa dig inte. 

• Melonsorbet111

Åh tack för peppen alla! 

vi har setts många gånger i verkligheten men i helt andra sammanhang?känt lite på varandra innanför byxorna en gång?

men är ändå orolig att han ska tycka jag är liksom?lite äcklig typ .

har haft två partners innan och de har förstått att jag tyckt det varit jobbigt men sagt att de inte brytt sig alls. Men vet ju inte om det är för att vara snäll.

• Anonym (Rosett i nacken på'n)

Jag, en.man, har sett olika varianter, och tro mej, det är INGET problem!

Sluta oroa dej om sånt, han kommer inte att ha något problem.alls med storleken på dina blygdläppar när han väl är där.

• Melonsorbet111
    Anonym (Rosett i nacken på'n) skrev 2025-04-01 22:14:44 följande:

Jag, en.man, har sett olika varianter, och tro mej, det är INGET problem!

Sluta oroa dej om sånt, han kommer inte att ha något problem.alls med storleken på dina blygdläppar när han väl är där.

Tack Hjärta Du ger mig lite hopp :)
  • Anonym (Det är som det är)

Som med snoppar, vissa vill ha mindre och andra större. Men det är ingen ide att skämmas och må dåligt oavsett om man har liten kuk eller stora blygdläppar.

• Anonym (Yupp)

Inga problem alls - streckfittor är betydligt mer avtändande.

Svar på tråden Stora blygdläppar - vad tycker ni män?