• Melonsorbet111

Stora blygdläppar - vad tycker ni män?

Jag har lyckats få till en träff med en man jag varit intresserad av ett tag. vi ska ses för att ha sex. vi har skickat bilder och sextat så attraktionen är väldigt hög åt båda håll. 

Men, jag skäms så mycket över att jag har blygdläppar som hänger utanför?säkert 2-3cm.

Jag ser nog ganska bra ut i övrigt (får ofta höra det iaf) men känns som att jag ?lurar? honom när jag sedan kommer och ser ut så där nere? 

Jag vet att han älskar att slicka osv så känns ännu mer fel att komma dit och se ut så. Känner typ att jag borde ställa in?

Jag vet att det är individuellt men ändå, är det en super turnoff? Kommer han känna sig lurad? :(

• Svar på tråden Stora blygdläppar - vad tycker ni män?
  • Anonym (OlmeDolme)

Är det så att det skulle ha ngn betydelse så kan du vara säker på att du inte missat ngt.
    Hur gamla är ni?

• Anonym (OlmeDolme)
    Anonym (Yupp) skrev 2025-04-01 22:42:44 följande:

Inga problem alls - streckfittor är betydligt mer avtändande.

De är också väldigt ovanliga.
  • Anonym (Lasse)

Som man vet jag inte ens vad som anses stort , litet eller hur det "ska" se ut. 
    Jag har noll aning eftersom alla är olika med sina egna förutsättningar.  En stor del har fött barn och är sydda och kan se ut hur som helst så vad som ska synas eller inte kan jag överhuvudtaget inte uttala mig om.

Jag bryr mig noll för det är oviktigt. Huvudsaken är att du njuter och vågar njuta. Det är min prioritet. 

• Melonsorbet111
    Anonym (OlmeDolme) skrev 2025-04-01 23:01:04 följande:

Är det så att det skulle ha ngn betydelse så kan du vara säker på att du inte missat ngt.
    Hur gamla är ni?

Han är 45, jag 33.
  • Melonsorbet111
    Anonym (Lasse) skrev 2025-04-01 23:05:17 följande:

Som man vet jag inte ens vad som anses stort , litet eller hur det "ska" se ut. 
    Jag har noll aning eftersom alla är olika med sina egna förutsättningar.  En stor del har fött barn och är sydda och kan se ut hur som helst så vad som ska synas eller inte kan jag överhuvudtaget inte uttala mig om.

Jag bryr mig noll för det är oviktigt. Huvudsaken är att du njuter och vågar njuta. Det är min prioritet. 

Skönt att höra. Jag vill ju kunna släppa lös och göra det jag känner för men känner att detta skulle kunna hindra mig från det. Tänker om det är mer värt att försöka dölja det eller om man ska strunta i det och leva ut. Tack för peppen!
  • Anonym (Hh)
    Melonsorbet111 skrev 2025-04-02 05:34:46 följande:
    Skönt att höra. Jag vill ju kunna släppa lös och göra det jag känner för men känner att detta skulle kunna hindra mig från det. Tänker om det är mer värt att försöka dölja det eller om man ska strunta i det och leva ut. Tack för peppen!
    strunta i hur du ser ut där, vad kan du göra åt det? Lev ut!
  • Anonym (H)
    Melonsorbet111 skrev 2025-04-01 21:28:14 följande:
    Stora blygdläppar - vad tycker ni män?

Jag har lyckats få till en träff med en man jag varit intresserad av ett tag. vi ska ses för att ha sex. vi har skickat bilder och sextat så attraktionen är väldigt hög åt båda håll. 

Men, jag skäms så mycket över att jag har blygdläppar som hänger utanför?säkert 2-3cm.

Jag ser nog ganska bra ut i övrigt (får ofta höra det iaf) men känns som att jag ?lurar? honom när jag sedan kommer och ser ut så där nere? 

Jag vet att han älskar att slicka osv så känns ännu mer fel att komma dit och se ut så. Känner typ att jag borde ställa in?

Jag vet att det är individuellt men ändå, är det en super turnoff? Kommer han känna sig lurad? :(

Har man inte komplex så kan man alltid skaffa. 

Helt magiskt hur en del tjejer lägger så mycket energi och förstör så mycket för sig själv på något helt oväsentligt. 

Är man kär och kåt på en tjej så är lyckan bara att ha sex tillsamman.  Man märker inte skitsaker.
  • Anonym (Hh)
    Anonym (H) skrev 2025-04-02 06:39:27 följande:
    Har man inte komplex så kan man alltid skaffa. 

Helt magiskt hur en del tjejer lägger så mycket energi och förstör så mycket för sig själv på något helt oväsentligt. 

Är man kär och kåt på en tjej så är lyckan bara att ha sex tillsamman.  Man märker inte skitsaker.
    Antar att det är samma som män som nojar över kukstorleken eller att pungen hänger längre ner eller vad som helst. 
    I slutändan när man väl är där utan kläder spelar sånna saker verkligen ingen roll. Sex är så mycket mer än bara en kuk och en fitta (vid heterosex - ni fattar vad jag menar) tillsammans. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Hh) skrev 2025-04-02 08:13:11 följande:
    Antar att det är samma som män som nojar över kukstorleken eller att pungen hänger längre ner eller vad som helst. 
    I slutändan när man väl är där utan kläder spelar sånna saker verkligen ingen roll. Sex är så mycket mer än bara en kuk och en fitta (vid heterosex - ni fattar vad jag menar) tillsammans. 
    Japp, samma idioti. Kan du tänka dig hur mycket pengar det skulle gå att tjäna om man uppfann en metod att göra kukar större.Tusentals killar skulle stå i kö!
  • Anonym (fdPåJakt)
    Melonsorbet111 skrev 2025-04-02 05:34:46 följande:
    Jag har varit med många kvinnor... och sett alla typer av snippor. Alla har varit vackra. Tror inte att du behöver oroa dig, han kommer förmodligen att älska din snippa och att ha sex med dig.
    Det är nog rätt ovanligt med män som blir avtändan pga av visst utseende på blygdläppar. Ge dig hän och försök att njuta av killen istället för att fundera på sådant där. 
Svar på tråden Stora blygdläppar - vad tycker ni män?