• Melonsorbet111

Stora blygdläppar - vad tycker ni män?

Jag har lyckats få till en träff med en man jag varit intresserad av ett tag. vi ska ses för att ha sex. vi har skickat bilder och sextat så attraktionen är väldigt hög åt båda håll. 

Men, jag skäms så mycket över att jag har blygdläppar som hänger utanför?säkert 2-3cm.

Jag ser nog ganska bra ut i övrigt (får ofta höra det iaf) men känns som att jag ?lurar? honom när jag sedan kommer och ser ut så där nere? 

Jag vet att han älskar att slicka osv så känns ännu mer fel att komma dit och se ut så. Känner typ att jag borde ställa in?

Jag vet att det är individuellt men ändå, är det en super turnoff? Kommer han känna sig lurad? :(

• Svar på tråden Stora blygdläppar - vad tycker ni män?
  • Anonym (Hh)
    Anonym (H) skrev 2025-04-02 08:19:19 följande:
    Japp, samma idioti. Kan du tänka dig hur mycket pengar det skulle gå att tjäna om man uppfann en metod att göra kukar större.Tusentals killar skulle stå i kö!
    Dessutom män som har fått för sig att kukstorleken vid slakt tillstånd betyder något. Kuken är en fascinerande skapelse. Men nu trådkapar vi. Kontentan är att vi ser ut som vi gör och behöver lära oss att njuta av vad vara kroppar gett oss. 
  • Anonym (hm)

Jag har hört att de försvinner någon gång efter klimakteriet, eller krymper. Så om det stämmer är det väl ett tecken på fertilitet. 

Jag har också rätt så stora, kanske något mindre än dig, men absolut ingen har klagat eller backat ur. Har han dessutom känt så vet han nog redan.

• Anonym (Lasse)
    Melonsorbet111 skrev 2025-04-02 05:34:46 följande:
    Skönt att höra. Jag vill ju kunna släppa lös och göra det jag känner för men känner att detta skulle kunna hindra mig från det. Tänker om det är mer värt att försöka dölja det eller om man ska strunta i det och leva ut. Tack för peppen!
    Men varför skulle du dölja det? Ingen vet ju vad det är man ser helt ärligt. Det är totalt ointressant.  

Skulle du tycka det var konstigt att killen hade skrynklig pung eller den ena kulan hänger lite mer än den andra? Nej du skulle garanterat inte ens se det.  Så varför skulle han bry sig om dig? 
  • Anonym (Sorry)

Om de hänger ut så pass mycket, så skulle jag faktiskt tycka att det var rätt avtändande. Sorry. Inte så att jag skulle avbryta, men inget jag skulle gilla faktiskt.

• Anonym (morran)
    Anonym (Sorry) skrev 2025-04-02 12:07:36 följande:

Om de hänger ut så pass mycket, så skulle jag faktiskt tycka att det var rätt avtändande. Sorry. Inte så att jag skulle avbryta, men inget jag skulle gilla faktiskt.

då är vi två
  • Anonym (Inte bara du)

Ts kommer du avbryta och bli äcklad om hans kuk är sned, för liten, för stor bl.a. bla? Du vet att det går åt båda hållen va? Han kan vara lika rädd som du.

Dessutom kan du ju inte veta! Han kanske skulle lika gärna kunna bli avtänd på att du inte har utstående blygdläppar som att du har det. Varför skulle det vara nödvändigtvis vara bättre  

Om han är så porrskada att han bara tror att allas fiffin ska vara opererade så tror jag inte du får ut mycket av att ha sex med den mannen ändå. 

• Anonym (Anonym1)

Snarare en turn-on. Smaken är väl som baken dock ser man inte minst på svaren här. 

Allt handlar ju om helheten ändå. Jag tycker osäkerheten är mer avtändande än det fysiska så var dig själv och va stolt för det du har. Ligger du och skäms och funderar och inte blir kåt lär det avtända alla män mer än ngr små läppar påverkar.

Ge han en sexig bild där du rör dig själv vet ja. Backar han då vet du att han inte är nåt ha ändå. Går han igång på det har du ju "rivit av plåstret" inför kvällen och kan slappna av och bara njuta 

• Anonym (Älskar det!)

När jag har sex på riktigt har jag aldrig brytt mig om hur tjejerna ser ut där nere.

Men när jag kollar på porr/erotik så är synliga blygdläppar det sexigaste jag vet! Ser så sjukt mumsigt ut och tycker det verkar bidra positivt oavsett vilken sorts aktivitet man ägnar sig åt (slicka, fingra, penetrera...). 

Om den där mannen känner som jag så kanske du gör honom till den lyckligaste nånsin!

• Anonym (OlmeDolme)
    Anonym (H) skrev 2025-04-02 08:19:19 följande:
    Japp, samma idioti. Kan du tänka dig hur mycket pengar det skulle gå att tjäna om man uppfann en metod att göra kukar större.Tusentals killar skulle stå i kö!
    Jag forskar på ett läkemedel som gör att kukarna växer.
    Ett piller helt enkelt.
    Räknar med att bli rikast i världen.
  • Anonym (Stefan)

Jag tycker det är läckert med stora blygdläppar härliga och slicka på. Så var stolt över dom och njut bara.

Svar på tråden Stora blygdläppar - vad tycker ni män?