Kan jag handla i affären mitt barn snattat i?
Du hade kunnat handla där dagen efter. Du var inte den som snattade och troligtvis kommer de inte ens ihåg dig nu.
Du hade kunnat handla där dagen efter. Du var inte den som snattade och troligtvis kommer de inte ens ihåg dig nu.
Har varit där och handlat var och varannan dag och det är en liten butik så de känner absolut igen mig.
Men visst, det värsta som kan hända är kanske sura miner? Man portar inte anhöriga?
Fast nu har det gått ett år. De hade även behövt minnas dig i kombination med en tonåring som de inte sett på ett år.
Sak samma för du har all rätt att handla där. Ingen kommer att höja ett ögonbryn.
Det låter inte som en byabutik direkt.
Jag har jobbat i butik och visst hade jag kunnat känna igen någon efter ett år men att sammankoppla denne med ett barn som jag inte heller sett på ett år... Där kassörskan inte behöver varit närvarande vid snatteriet. Det är överdrivet. Också för att det inte spelar någon som helst roll.
När andra jag känner som var 12-15 år både söp dom och hade varit med flera killar. Då kan dom göra det med