• Anonym (Maris)

Vad är oemotståndligt för dig som man?

Inspirerad av en annan tråd på internet så undrar jag vad män finner oemotståndligt hos kvinnor och jag menar INTE sexuellt. Det här handlar om saker som när hon för håret bakom örat, du kommer i närheten av henne och hon doftar underbart av någon fantastisk parfym eller när du kan hjälpa henne och hon blir superglad för det och visar uppskattning för dig över hjälpen. Sådana saker.

• Svar på tråden Vad är oemotståndligt för dig som man?
  • Anonym ((man))

Du utdefinierar sexuellt, som att det vore nåt annat än livet i övrigt. Det synsättet håller inte när det gäller romantisk attraktion mellan två människor. Men det kanske är ditt sätt att få tråden att handla om nåt annat än sexuella preferenser?

Men ja:

Humor, lagom blandning av självdistans och självsäkerhet, musikalitet, intellektuell rörlighet, ömsesidigt välvilligt intresse, känslomässig bredd och ärlighet, skapandeförmåga. Jag beskriver visst mitt livs kärlek, märker jag. Lägger till strålande vacker, ståtlig och oemotståndligt sexig så är bilden komplett. Ja, hon tar plats <3
    men alla kan ju inte vara som hon.

I vardagslag, för att jag ska tycka nån är lite söt och ett inledande intresse ska väckas så är det nån glimt av nåt av ovanstående med OBLIGATORISKT välvilligt intresse. Jag är själv ganska ansenlig till utseende och karaktär. En del kvinnor är därför omedelbart demonstrativt misstänksamma och avvisande, som om jag vore en lömsk dammsugarförsäljare. Det är jag inte. Jag råkar bara ha somliga drag som många gillar och en del anser sig behöva värja sig mot (en del är förstås likgiltiga men förhållandevis få) I övrigt är jag en ganska blyg romantiker. Jag har ingen lust att omvända folk som direkt placerar mig i ett fack pga mitt utseende. Såna människor får ta hand om sina egna osäkerheter och isf återkomma.

• burleskburkläsk
    Anonym (Maris) skrev 2025-04-06 18:21:02 följande:
    Vad är oemotståndligt för dig som man?

Inspirerad av en annan tråd på internet så undrar jag vad män finner oemotståndligt hos kvinnor och jag menar INTE sexuellt. Det här handlar om saker som när hon för håret bakom örat, du kommer i närheten av henne och hon doftar underbart av någon fantastisk parfym eller när du kan hjälpa henne och hon blir superglad för det och visar uppskattning för dig över hjälpen. Sådana saker.

Den här kvinnan har allt, jag är fullt ut seriös nu!

Det bästa med henne är hur hon får mig att må.

Hon får mig att älska livet...och henne såklart!
  • Anonym (Jösses)

Tändande hos kvinnor kan vara - uppsatt hår, leende , knoppstånd intelligens, bilck, personlighet .humor  det finns så mycket.
    Jag gick en gång rakt in i en grupp tjejer och lyckades ju så klart hitta den enda som inte var singel
    Bara hur hon för sig och hur hon skriver och uttrycker sig.
    Har varit riktigt kär en gång men har nu hittar den jag vill leva med. Klimakkteriie  med kilon hit och dit, javisst men ingen har matchat bättre. 
    Intelligent och nyfiken... me like

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Jösses)
    Anonym (Vad alla män vill ha) skrev 2025-04-06 23:37:26 följande:

En kvinna som håller käften, håller med om allt. Inga egna åsikter eller tankar. Då är hon feminist. Hon ska föda barn, laga mat och ta hand om hemmet och barnen.
    Desto snabbare hon inser att hennes enda värde är att föda barn och lyda sin man, desto bättre. Annars är hon egoistisk bitch, som inte ska leva sitt eget liv som hon vill. Helst lätt att hjärntvätta med detta. För gumman, jag älskar ju dig. 

Alltid ställa upp på sex, där hennes egen njutning kommer i  andra hand eller är totalt irrelevant/ointressant.  Nej är inte accepterat. Hon ska vara max 25 år, helst aldrig åldras. Och vara smal som en tonårstjej.  Oskuld, aldrig legat med en annan man. 

Varsegod:) varje man som går på denna planet i ett nötskal. 

Singel eller idiot .. eller troligen både och!
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Jösses) skrev 2025-04-06 23:41:09 följande:
     Eh va? Idiotisk för att man inte ska behandla kvinnor illa. Är du sjuk i huvudet möjligtvis? 
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Vad alla män vill ha) skrev 2025-04-06 23:37:26 följande:

En kvinna som håller käften, håller med om allt. Inga egna åsikter eller tankar. Då är hon feminist. Hon ska föda barn, laga mat och ta hand om hemmet och barnen.
    Desto snabbare hon inser att hennes enda värde är att föda barn och lyda sin man, desto bättre. Annars är hon egoistisk bitch, som inte ska leva sitt eget liv som hon vill. Helst lätt att hjärntvätta med detta. För gumman, jag älskar ju dig. 

Alltid ställa upp på sex, där hennes egen njutning kommer i  andra hand eller är totalt irrelevant/ointressant.  Nej är inte accepterat. Hon ska vara max 25 år, helst aldrig åldras. Och vara smal som en tonårstjej.  Oskuld, aldrig legat med en annan man. 

Varsegod:) varje man som går på denna planet i ett nötskal. 

Det här inlägget fick mig att kikna av skratt. Skrämmande likhet med våran samtid faktiskt.  

On man har problem med detta, säger det ganska mycket om vad man är för typ av man. Sådana losers vill vi inte ha med göra. Nej tack.
  • Anonym (Ironi?)
    Anonym (Jösses) skrev 2025-04-06 23:41:09 följande:
    Du är inte bra på ironi eller att lista ut saker va? Detta lr en kvinna som skriver om vad män ofta pratar om att dom vill ha. Faktum är att väldigt många män vill det. Skrämmande nog.
Svar på tråden Vad är oemotståndligt för dig som man?